۵۹۸۴۱۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

زمان انتشار رسمی iOS ۱۱ مشخص شد

در جریان رویداد اپل، زمان رسمی عرضه iOS ۱۱ اعلام شد. این نسخه از این سیستم عامل با تغییرات جذابی همراه بوده است و فقط به دستگاه‌های ۶۴ بیتی تعلق می‌گیرد.

وب سایت جی اس ام - مهرشاد مرادزاده: در جریان رویداد اپل، زمان رسمی عرضه iOS ۱۱ اعلام شد. این نسخه از این سیستم عامل با تغییرات جذابی همراه بوده است و فقط به دستگاه‌های ۶۴ بیتی تعلق می‌گیرد.
زمان انتشار رسمی iOS 11 مشخص شد

اپل نسخه نهایی iOS ۱۱ را معرفی کرد و تمامی دارندگان دستگاه‌های ۶۴ بیتی و دارای پشتیبانی اپل، می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند. تا کنون آی‌اواس ۱۱ به صورت بتا عرضه شده بود و در دست توسعه بود. این پلتفرم نه تنها مدتی در توسعه مخفیانه بوده است، بلکه کسانی که به نسخه‌های بتا دسترسی داشتند نیز با نظراتشان به رفع باگ و بهبود آن کمک کرده‌اند.

همچنین اپل نه تنها نسخه گلدن مستر را برای توسعه دهندگان عرضه کرده، بلکه تاریخ انتشار رسمی آن را نیز اعلام کرده است. روز ۱۹ سپتامبر یا ۲۸ شهریور (سه‌شنبه هفته بعد) را روی تقویم خود علامت بزنید و منتظر نسخه یازدهم سیستم عامل iOS باشید! iOS ۱۱ بهبودهای چشمگیری را در عملکرد دستگاه ارائه می‌دهد، اما با توجه به اینکه سرعت و عملکرد دستگاه‌های ۳۲ بیتی را به بدترین حالت ممکن می‌رساند، برای آن‌ها عرضه نشده است.
زمان انتشار رسمی iOS 11 مشخص شد

۲۸ شهریور به‌روزرسانی بزرگی برای دستگاه‌های واجد شرایط عرضه می‌شود. iOS ۱۱ توجه خاصی به آیپد داشته و این پلتفرم، به لطف این نسخه، دستخوش تغییرات بزرگی شده است؛ مواردی از قبیل سیستم جدید Drag & Drop، امکان ویرایش اسکرین شات‌ها در لحظه و بهبود تجربه چند برنامه‌ای به این نسخه اضافه شده‌اند. امکان پرداخت از طریق iMessage با تغییر پروتکل، برنامه مدیریت فایل‌ها و ویژگی‌های مختص به Apple Pencil دیگر مواردی هستند که در آی‌اواس ۱۱ یافت می‌شوند.

آی‌اواس ۱۱ به معنای واقعی کلمه یک دنیای جدید برای پلتفرم‌ها به حساب می‌آید؛ اپل این به‌روزرسانی را «یک گام غول‌پیکر برای آیفون، یک جهش قابل توجه برای آیپد» خوانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج