adexo3
۵۹۹۲۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شناسایی پیکر ۵ زائر ایرانی حادثه تروریستی ناصریه

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق آخرین وضعیت شناسایی اجساد حادثه تروریستی روز گذشته ناصریه را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان: نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق آخرین وضعیت شناسایی اجساد حادثه تروریستی روز گذشته ناصریه را تشریح کرد.
منعم شمشادی نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در عراق با بیان اینکه در حادثه تروریستی ناصریه ۸ تن از هموطنان به شهادت رسیدند، گفت: پیکر ۵ تن از شهدا شناسایی شده است و پیکر سه شهید دیگر در مرحله شناسایی قرار دارد.

وی با اشاره به زخمی شدن ۲ تن از اعضای کاروان‌های شرکت شمسا که فردا از بیمارستان مرخص می‌شوند، افزود: هشت مجروح نیز مربوط به کاروان‌های آزاد است که از استان فارس و شهر شیراز به عتبات سفرکرده بودند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در عراق تصریح کرد: مجروحان ایرانی حادثه تروریستی ناصریه هم اکنون در بیمارستان حضرت امام حسین (ع) شهر ناصریه بستری هستند.

به گفته شمشادی، برای انتقال مجروحان به داخل کشور با مرکز هماهنگی و کنترل عملیات‌های امدادی جمعیت هلال احمر و سازمان امداد و نجات این جمعیت تماس گرفته شد که به محض حاصل شدن نتیجه، مجروحان به داخل کشور منتقل خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج