adexo3
۵۹۹۲۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وزیر اطلاعات: از گزینه‌های روی میز نمی‌ترسیم

وزیر اطلاعات با بیان اینکه «در فرهنگ اسلام زندگی با ذلت معنایی ندارد» گفت: ملت ایران از گزینه‌های روی میز نمی‌ترسد و راز و رمز عزت و اقتدار ایران اسلامی شهادت‌طلبی است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر اطلاعات با بیان اینکه «در فرهنگ اسلام زندگی با ذلت معنایی ندارد» گفت: ملت ایران از گزینه‌های روی میز نمی‌ترسد و راز و رمز عزت و اقتدار ایران اسلامی شهادت‌طلبی است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در سی‌امین یادواره شهدای فریدونکنار در مصلی قدس این شهرستان، اظهار داشت: نیروهای رزمنده مازندران در تمامی جبهه‌ها حضور داشتند و با رشادت افتخار می‌آفریدند.

وی با بیان اینکه «حضور مازندرانی‌ها در جبهه طبیعی بود» خاطرنشان کرد: در مازندران نخستین حکومت شیعی تشکیل شد و امام‌زاده‌ها و فرزندانشان هرگاه از دشمنان‌شان می‌گریختند به این استان پناه می‌بردند که این نشان از پایبندی و شجاعت آنها دارد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه «در فرهنگ اسلام انتخاب زندگی با ذلت به هیچ عنوان راهی ندارد» گفت: مسلمانان دو راه زندگی با عزت و مرگ با شرافت را انتخاب می‌کند.

علوی با بیان اینکه «ملتی که از مرگ بترسد ظالمان آن را تهدید می‌کند و در نهایت موجب پذیرش ذلت است» خاطرنشان کرد: ملتی که در برابر مرگ نترسد و به استقبال آن برود به هیچ عنوان زیر بار ذلت نمی‌رود.

وی تصریح کرد: ملت ایران عزت را می‌خواهد و ذلت را نمی‌پذیرد و این عزت ایران در جهان ثمره شهادت رزمندگان کشور است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه «این ملت از گزینه‌های نظامی روی میز نمی‌ترسد» اظهار داشت: ملتی که از مرگ نمی‌ترسد از هر گزینه‌ای به ویژه نظامی نمی‌ترسد و در برابر توطئه‌های دشمن ایستاده است.

علوی با بیان اینکه «هر کجا که دشمن می‌خواهد مقاومت را به زانو درآورد روحیه شهادت طلبی ملت ایران مانع آن می‌شود» گفت: در تمامی دنیا ایران و مقاومت ایستاده‌تر جشن پیروزی می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه «یادواره شهدا خون عزت‌آفرین شهادت را در رگ‌های جامعه به جریان می‌اندازد» اظهار داشت: کرامت و سربلندی امروز به دلیل روح شهادت‌طلبی کشور است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه «فرهنگ شهادت در کشور خود را نشان می‌دهد» خاطرنشان کرد: دشمن در برابر ملت سربلند و شهادت طلب ایران اسلامی زانو می‌زند.

علوی با بیان اینکه «راز و رمز عزت و اقتدار ایران اسلامی شهادت‌طلبی است» خاطرنشان کرد: باید یادواره‌های شهدا را بهتر و با فواصل زمانی کمتر برگزار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج