adexo3
۶۰۰۷۲۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

«جاده های مرگ» نیازمند توجه و رسیدگی است

نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده‌های استان در بحث تصادفات به «جاده‌های مرگ» معروف شده که نیازمند توجه و رسیدگی است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده‌های استان در بحث تصادفات به «جاده‌های مرگ» معروف شده که نیازمند توجه و رسیدگی است.

رسول خضری در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی که در محل استانداری و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: جاده‌های مواصلاتی یکی از دیگر مشکلات استان‌ آذربایجان غربی است و در این میان از مرزهای مشترک خودمان نتوانسته‌ایم به خوبی استفاده کنیم و جاده‌های استان به‌عنوان جاده‌های مرگ معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی در شاخص بهداشت در رتبه ۲۹ کشور قرار دارد که وضعیت مطلوبی ندارد در حالی است که می‌توانستیم به‌عنوان استان توریسم سلامت معرفی شویم اما همین ظرفیت امروز به‌عنوان چالشی برای استان مطرح می‌شود. اولین چالش ما در منطقه اشتغال و معیشت مردم است و باید برنامه روزشمار برای تامین اشتغال برنامه‌ریزی کرد و از دولت مطالبه کنیم.

وی گفت: منطقه آزاد و تجارتی را به جاهایی دادیم که واردات محور شده اند در حالی که استان آذربایجان غربی نقاط بسیار زیادی دارد که می‌توانند به عنوان پایانه صادراتی مطرح شوند و در اشتغال هم نقش بالایی داشته باشند.

نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس ادامه داد: هر سه قوه کشور باید به بحث اشتغال اهمیت دهند و همکاری کنند؛ چراکه دشمن اصلی ما بیکاری خواهد بود و بیشتر از دشمنان خارجی کشور را دچار بحران می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جاده های مرگبار

      همه جاده های درون شهری و خارج شهری فرسوده و ویران شده و هیچگونه رسیدگی صورت نگرفته و موجب تلفات جانی و مالی برای مردم میگردد.

    • محمدرضا بختیار

      آقای خضری عزیز اشتباهات خود و همکاران و مدیران و مسئولان اجرایی کشور را به گردن یک بی زبان زبان بسته نیندازید و از ساخت و تولید و ورود خودروهای بی کیفیت جلوگیری کنید از حذف پارتی و رانت و رشوه در برنده شدن مناقصه ها و مزایده ها جلوگیری کنید برای بهره برداری و کلید زدن پروژه های عمرانی از متخصصین کمک بگیرید نه از پول و رانت و پارتی و آقازادگی که با افکارتان مردم را بیش از این در این منجلاب گرفتار نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج