۶۰۱۳۵۵
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

برخورد با کاروان های عروسی هنجارشکن در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از افزایش تعداد مراسم عروسی در دهه آخر شهریورماه خبرداد و گفت: با کاروان‌های عروسی هنجارشکن با شدت بیشتری برخورد می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ مسعود وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: با خودروهای کاروان های عروسی که با اقدامات خویش علاوه بر مزاحمت و آلودگی صوتی، موجب سلب آسایش مردم شوند٬ برابر مواد قانونی ۱۸۴ ،۱۸۶ و۲۰۹ رسیدگی به تخلفات رانندگی(آئین نامه) با شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه افزود: اعمال قانون تا مبلغ یک میلیون هشتصد هزار ریال برای خودروهای متخلف در کاروانهای عروسی و انتقال به پارکینگ٬ از جمله مجازات‌های تعیین شده برای این هنجار شکنی است.

فرمانده انتظامی شیروان با بیان این‌که متاسفانه برخی افراد مراسمات عروسی را بعد از پایان در تالارها٬ به باغ‌های خصوصی می‌کشانند، اظهار داشت: مالکین باغ‌هایی که به‌صورت غیرمجاز اقدام به برگزاری مراسمات عروسی بویژه بعد از نیمه شب می‌کنند، بدانند که علاوه بر پلمپ محل با هماهنگی دادستان محترم، مالک باغ و صاحبان عروسی ضمن تشکیل پرونده به دادسرا معرفی می‌شوند.

سرهنگ وحیدی به تحمیل هزینه سنگین برای مراسم عروسی به زوج‌های جوان اشاره کرد و از مردم خواست: با رعایت قوانین و احترام به حقوق همشهریان، موجب سلب آسایش یکدیگر نشوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفات و یا جرائم٬ مراتب را به مرکز فرماندهی و کنترل پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداخیرتون بده،بعضی عروسیها از12شب تازه شروع میشه اونم تو کوچه،آسایشو از کودکان وبیماران سلب میکنن،کاش یه قانونی وضع بشه ودرسراسرایران اجرابشه،بعضیها باید همیشه زور بالا سرشون باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج