۶۰۲۴۲۹
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

آمدن مرسدس بنز دستاورد برجامی دولت است

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: عقد قرارداد با شرکت مرسدس بنز و حضور این خودروساز مطرح آلمانی در ایران جدیدترین دستاورد برجامی دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو است.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: عقد قرارداد با شرکت مرسدس بنز و حضور این خودروساز مطرح آلمانی در ایران جدیدترین دستاورد برجامی دولت تدبیر و امید در صنعت خودرو است.

امیرحسن کاکایی اظهار کرد: شرکت مرسدس بنز از شرکای قدیمی و استراتژیک صنعت خودروی ایران در طول نیم قرن گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه در دهه ۴۰ و ۵۰ هجری شمسی شرکت بنز با همکاری شرکت ایرانی خاور حضور پر رنگی در تولید خودروهای تجاری و سنگین در ایران داشت، خاطرنشان کرد: در آن زمان زیرساختهای کشور در این حوزه و کیفیت خودروهای بنز تولیدی در ایران در سطح جهان زبانزد بود.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: با وجود این سابقه همکاری با شرکت مرسدس بنز در اواخر دهه ۸۰ قطع شد اما با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و اجرایی شدن برجام مذاکره برای بازگشت این خودروساز مطرح جهان به صنعت خودروی ایران آغاز شد.

وی افزود: این مذاکرات اخیرا به نتیجه رسیده و قرارداد همکاری مشترک با شرکت مرسدس بنز در زمینه تاسیس شرکت مشترک برای طراحی و تولید خودروهای تجاری و ارائه خدمات پس از فروش این خودروها در سطح استانداردهای جهانی در ایران، منعقد شد.

کاکایی با بیان اینکه با قرارداد منعقد شده با شرکت مرسدس بنز زیرساخت‌های تولید خودروهای تجاری در ایران متناسب با تکنولوژی فعلی صنعت خودروی جهان به‌روز و بهینه خواهد شد، تصریح کرد: دولت دوازدهم می‌تواند با تداوم رویکرد فعلی در چهار سال آینده صنعت خودرو را به صنعتی در حد استانداردهای جهانی تبدیل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      جمع کن بابا چه دستاوردی؟ اولا بعید میدونم اجازه مونتاژ مدلهای جدیدشون رو بدن مثل پژو باید مدلهای ده سال پیش اونارو مونتاژ کنیم و بعید میدونم اجازه صادرات به کشورهای اسیایی مثل چین رو داشته باشیم کشورهای عربی هم که محاله از ما خودرو بخرن ثانیا بنز تولیدی در اختیار پولدارها و آقازاده ها و ژن خوب دارها قرار میگیره مردم عادی که توانایی خرید همین پژو2008 و رنو داستر رو هم ندارن برجام اگه میتونه برای جوانهای بیکار شغل با درآمد مناسب درست کنه

    • بدون نام

      با آن همه امتیاز به استکبار دادن افتخار میکنین مرسدس بنز زیر سایه برجام به ایران آمد .از خداشون هم باشه که از این راه پول هنگفت به جیب آلمان میرود چیزی بگوید عقل پسند باشه .آیا با برجام سفره های مردم رنگین شد خیر .چه عزا باشد و چه سرور وای بر هال طیور .حال مردم را اینطور قول میزنین. مرسدس نبود بارها و مسافران بر زمین ماندند .بگو خوشا به حال سرمایه داران باز خودنمایی میکنند. جرات داری بفرمایید تا الان ایران یه ماشین ایرانی خودش اختراع کرده حتی در حد ژیان تا بر خود ببالیم.بنز نمی خواهیم ول کنین آقا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج