اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۳۰۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

داریوش ارجمند جلوی دوربین «ستایش ۲»

این روزها سریال «ستایش ۲» جلوی دوربین قرار گرفته است و هر روز خبر تکمیلی از لیست بازیگران این سریال روی خروجی خبرگزاری ها می آید.

داریوش ارجمند جلوی دوربین «ستایش 2»

روزنامه تماشا: این روزها سریال «ستایش 2» جلوی دوربین قرار گرفته است و هر روز خبر تکمیلی از لیست بازیگران این سریال روی خروجی خبرگزاری ها می آید.

کارگردان این سریال، سعید سلطانی در گفتگو با فارس از اضافه شدن داریوش ارجمند به این سریال خبر داد: «در حال حاضر عوامل تولید در رامسر بسر می برند و سکانس های مربوط به ثنابانو تصویربرداری می شود. پس از پایان تصویربرداری بازی ستایش در شمال، داریوش ارجمند که نقش حشمت فردوس را برعهده دارد از ماه آینده به گروه تولید اضافه می شود و سکانس های مربوط به ایشان تصویربرداری می شود. فیلمنامه این سریال توسط سعید مطلبی نوشته شده است و مضمونی اجتماعی دارد و بیشتر اتفاقات آن در شهرستان رامسر در شمال کشور رخ می دهد.»

داریوش ارجمند جلوی دوربین «ستایش 2»

سعید سلطانی از اوایل دی ماه سال گذشته کار تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ستایش ۲» را در رامسر آغاز کرده است اما با گذشت بیش از یک سوم کار، ادامه تصویربرداری این سریال در ماه گذشته به دلیل درگذشت یکی از اقوام سعید سلطانی متوقف شد که پس از یک هفته وقفه ادامه یافت. عوامل تولید «ستایش ۲» در حال حاضر با تصویربرداری بیش از ۴۰ درصد کار بخش های مربوط به «ثنابانو» در رامسر را فیلمبرداری کرده اند تا با نشان دادن مواهب طبیعی و ظرفیت های بالقوه این شهر توریستی داستان را جلو ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • يلدا

      عاشق ستايشم

    • بدون نام

      بر عكس مظلوم نمايي در شتايش يك،هيچ كدام از قهرمانهاي آن رفتار منطقي نداشتند.مثل كمك طاهر براي فرار محمد،فرار طاهر از پليس با وجود بيگناه بودنش،بردن اون به بيمارستان خصوصي با وجود مرگ مغزي بودنش و....

    • ایمان سنایی پور

      سلام داریوش ارحمند حشمت فردوس‬‎
      در قسمت جدید
      او صابر احمق خواستگاری پری سیما کرد و پری سیمامی خواست لب استخر اینس می خواست می افتاد انتفااقی می آومد ار من نرگس محمدی برسون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج