adexo3
۶۰۳۷۱۷
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

تعیین تکلیف رقم سود سهام عدالت تا دوشنبه

مشاور سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه آخرین مهلت تسویه حساب اقساط سهام عدالت شب گذشته به پایان رسید و این فرصت ابدا تمدید نمی‌شود، گفت: روز دوشنبه هفته جاری میزان جمعیتی که شامل دریافت سود سهام می شوند و همچنین رقم سود مشخص می شود.

خبرگزاری ایلنا: مشاور سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه آخرین مهلت تسویه حساب اقساط سهام عدالت شب گذشته به پایان رسید و این فرصت ابدا تمدید نمی‌شود، گفت: روز دوشنبه هفته جاری میزان جمعیتی که شامل دریافت سود سهام می شوند و همچنین رقم سود مشخص می شود.

جعفر سبحانی نا با بیان اینکه در اواسط هفته جاری جزییات پرداخت سود سهام عدالت مشخص می شود، گفت: تا روز دوشنبه - سوم مهرماه - مشخص می شود که سود سهام عدالت به چه جمعیتی و به کدام یک از گروه های مشمولین پرداخت خواهد شد. البته تاکید می کنم این به آن معنا نیست که پرداخت سود از روز دوشنبه شروع می شود.

وی ادامه داد: در اواسط هفته جاری تصمیم گرفته می شود این سود به حساب چه کسانی و به کدام یک از دهک ها واریز شود و اولویت ها را انتخاب می کنیم و مطابق برنامه اعلام شده پرداخت سود سهام عدالت در پایان هفته جاری انجام می شود.

مشاور سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۳ میلیون نفر شماره شبای خود را وارد سامانه کرده اند تاکید کرد: نمی توان گفت چند درصد از ۴۹ میلیون نفری که مشمول دریافت سهام عدالت می شود، سود سهام را در هفته جاری دریافت می کنند چرا که هم باید ارقام سودی که از شرکت ها اخذ شده محاسبه شود، هم اینکه در حال حاضر نمی‌دانیم از اولویت هایی که به شورای اصل ۴۴ پیشنهاد داده‌ایم، کدام یک مصوب می شوند. قاعدتا از جمعیتی که شماره شبا وارد کرده اند، بخشی از آنها در اولویت اول خواهند بود.

وی با اشاره به تعیین دهک هایی که در اولویت پرداخت سود سهام عدالت هستند، اظهار داشت: پیشنهادهایی را برای تعیین دهک‌های صاحب اولویت به شورای اصل ۴۴ ارائه کرده‌ایم و در این هفته شورای اصل ۴۴ درباره تعیین اولویت ها تصمیم می گیرد.

سبحانی درباره برآورد میزان ارقامی که به عنوان سود سهام عدالت واریز خواهد شد، گفت: میزان سودی که پرداخت می شود به میزان جمعیتی که در اولویت پرداخت قرار می گیرند، بستگی دارد. باید بدانیم سودی که از شرکت‌ها دریافت می کنیم به چه تعدادی تعلق خواهد گرفت.

وی با اشاره به کسانی که تا پایان شب گذشته اقدام به تسویه اقساط سهام عدالت نکرده اند، اظهار داشت: قانون گذار یک فرصت ۶ ماه در اختیار مشمولین سهام عدالت قرار داده بود که نسبت به تسویه اقساط تا سقف یک میلیون تومان اقدام کند. سهام به سقف یک میلیون تومان تخصیص پیدا نکرد در طی ۱۰ سال ۵۳۲ هزار تومان از محل سودها تامین شد. قانون گذار در سال ۸۵ هم پیش بینی این موضوع را داشت و تبصره ای را به تصویب رساند که اگر این سقف یک میلیون تومان در طی ۱۰ سال تامین نشد، باقیمانده را مشمول سهام عدالت، خودش می تواند تحت عنوان آورده خود با تمایل و از روی اختیار بپردازد.

سبحانی تاکید کرد: شب گذشته مهلت تسویه اقساط به پایان رسید و ابدا این مهلت تمدید نمی شود.

مشاور سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه وراث برای دریافت سود سهام عدالت مشکلی نخواهند داشت، گفت: وراث این امکان را داشتند که به نمایندگای از متوفیان وارد سامانه شوند و صورت حساب را مشاهده کنند و باقیمانده اقساط را بپردازند. البته وراث این امکان را تا پایان شب گذشته داشتند و از امروز صبح این بخش از سامانه مسدود می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بر ین پی کارتون ملتو سرکار گزاشتین

    • بدون نام

      مردم رو مسخره کردین با این سهامتون٬

    • حسین خانی

      البته دولت همیشه خوش قوله دوشنبه اگر حقوق بالای 3میلیون دارید بهتون لیشتر تعلق میگیره 2میلیون دارید 65تومن اگرزیر یک تومن حقوق دارید امید نداشته باشید چون اول نداشتید که 500تومن به دولت کمک کنید دوم قراره دولت فقررا ریشه کن کنه نه نگهداری بس باید از گشنگی بمیرن تا ریشه کن شود ولی جالبه که دولت وعدهاش کوتاهتر شده دوروز باور مکنید

    • بدون نام

      شماکه تا چهارم اکابربیشتردرس نخوانده اید,چرابیحساب کتاب حرف میزنید.شش ماپیش اعلام کردیدشهریور.

    • حسین خانی

      خوبه دولت وعدهاش کوتاهتر شده تادوروز دیه اگر حقوق بالای 3میلیون دارید نفری150تومن زیردومیلیون 65تومن زیر یک تومن به هیچکدوم از دهکها نمخورید هیچی اولا نداشتید500تومن کمک دولت کنید دوماقراره فقر ریشه کن بشه نه نگهداری اکثرا زیرفقر نوبت نداشتن ثبت نام گنند اول کارمندان ثبت نام کردن بعد کسانی که در روستاها بودن نصفشون که تاحالا 3بار 40تومن گرفتن اونا باید پس بدن گارگرانم گه 10ساله قرارشده خبرشون کنن عجب؟ خیلی قشنگه کارهاشون مثل دختر5ساله من رفتار مکنن اونم میتونه کاره بشه هم قشنگ سرکار مزاره هم دروغ مگه مطمنم اخرش بجایی میرسه پدر ماکه مگفت فقط راست بگو حتی اگر زیرتیغ بودی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا هر روز یه چیز میگن !! یا به همه یکسان بدهید ! یا اینکه جمش کنید ! !!!

    • بدون نام

      بعد ده سال در بد ترین شرایط سهام یک میلیونی که نتوانسته یک میلیون درامدزا باشد پس باید فاتحه این دولت و شرکتهای مه در ان سرمایه گذاری شده گل گروفت و گریه کرد با یک حساب کتاب سر انگشتی و خیابانی می توان در بد ترین شرایط ممکن از یک میلیون طی ده سال نمی گم ده برابر و لی حدا قل پنج تا هفت برابر خود درامد زا خواهد بود ایا این پول در شرکتها سرمایه گذاری شده یا به عنوان وام به شرکت پرداخت سده اخه کدوم اقتصاد دانی این حرف رت قبول دارد کدام حسابدار کدام بازاری کدام گار گر این حرف را قبول دارد چطور ممکنه هم چین چیزی،را باور کنند بعد ده سال سرمایه گذاری شده پانصد و خوردای مگه میشه مگه ممکنه دولت عزیز اگر چیزی،را می دی که مردانه پاش وایسید اینقدر سر مردم بد بخت شیره نمالید مگه میشه بعد ده سال سود سهام که قرار بدین البته در صورت تسویه کردن چهارصد و خوردی باقی مانده هفتاد هزار و صد و چهل هزار مگه مردم مغز خر خوردن پوا اماده خودشونو بدن یه سودی از سهام دریافت کنن که یک چهارم پول پرداختی خودشونم نیست واقعا کجا داریم میریم اقتصاد به لجن کشیده شده اینا که پول پنجاه ملیون از جامعه که هر نفر یک میلیون باشه بعد ده سال نتونسته سودی در خور توجه داشته باشه باید برای هم چین اقتصاد و شرکتی خون گریه کرد ان شا لله ما هم روزی بلند خواهیم شد ولی تا اون روز خواهشا سر مردم بدبخت و زجر کشیده و کاملا در فقر شیره نمالید بزارین مردم به بدبختی خودشون خوش باشن

    • زمانی

      دروغ پشت دروغ مردمو سرکارگذاشتید بعد ۱۰سال. برید جمعش کنید بابا. خستمون کردید ازبس گفتین امروز فردا فردا دیروز .سهام عدالت چیه؟سهام ناعدالت هست.

    • بدون نام

      خدایی خوب ملت را سر کار گذاشتین اقایان دزد اول دزدی خدتان بکنید اگر چیزی ماند بدین چند نفری

    • بدون نام

      وجدانا ملت مسخره نکنید بعد مگه حالا چند میخان بدن پول یه قبض برق که پرداخت کنی میدن آقایان گفتن نفری ۶۵هزار کمیته وبهزیستی دوتا ۶۵هزارتومان پرداخت بعدی ١٠سال دیگه تقریبا ٢برابر میشه خیلی خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا واس دولت متاسفم ماه ١٠سال قبل به قول خودتون یک میلیون سهام خریدیم بعد ده سال سود یک میلیون میشه ١۵٠هزارتومان اما تو یه بانک اگه پنج هزارتومان وام عقب افتاده داشته باشی میشه ماهی ۵٠هزارتومان یه سودی میخوایین بدین امروز فردا میکنن یا ندین یا امزوز فردا نکنین

    • بدون نام

      ۶ ماه بوق کرنا کردین که آخر روز تابستان الان میگین تازه دوشنبه تصمیم میگیریم که چیکار بکتیم مگه ما مسخره شماییم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره همه ملت ایران صددرصدمسخره هستن

    • بدون نام

      فقط بادروغ گفتن خوب سرمردم شیره میمالن فقط تاسف به حال این مسولین کدام حق کدام عدالت این حرفا برای مردم زده میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج