adexo3
۶۰۴۳۱۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بررسی منشاء بوهای آزار دهنده در کرمانشاه

در جلسه مدیریت بحران استان کرمانشاه منشاء بوی آزار دهنده چند شب پیش(جمعه شب) که در برخی محلات شهر کرمانشاه اسشمام می شد، مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: در جلسه مدیریت بحران استان کرمانشاه منشاء بوی آزار دهنده چند شب پیش(جمعه شب) که در برخی محلات شهر کرمانشاه اسشمام می شد، مورد بررسی قرار گرفت.

اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در این نشست گفت: پس از دریافت گزارشات مختلف که به جهت پخش شدن بوی بغرنج و آزار دهنده ای که دو شب پیش در کرمانشاه احساس شد نسبت به تشکیل این جلسه به صورت فوق العاده اقدام کردیم، لذا موضوع باید با دقت از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط مورد تبادل نظر و بررسی قرار گیرد.

وی گفت: این بوی نامطبوع برای بعضی از نقاط شهر کرمانشاه به شدت آزار دهنده بوده و مشکلاتی را برای بعضی از افراد در کرمانشاه ایجاد کرد.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: بوی نامطبوعی که در گذشته در شهر کرمانشاه وجود داشته تنها مختص به نقطه ای از شهر بوده، اما بوی آزار دهنده دو شب پیش در نقاط بیشتری از شهر کرمانشاه احساس شد، لذا سریعاً باید اقدامات لازم برای بررسی منشاء این موضوع صورت گیرد.

وی تصریح کرد: منشاء این بود می تواند از سیستم بازیافت کرمانشاه، پالایشگاه کرمانشاه، سیستم فاضلاب شهری، انبار نفت، قره سو و یا احیاناً بعضی از کارخانجات باشد، بنابراین بعضی از دستگاه ها مانند محیط زیست در این راستا وظیفه مهمی به عهده دارند که باید با دقت وارد عمل شوند.

رازانی گفت: به لحاظ مشخص شدن سریع موضوع، محیط زیست استان باید با همکاری دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب و فاضلاب شهری و هواشناسی سریعاً به بررسی دقیق موضوع بپردازند و نتیجه را هر چه سریعتر گزارش کنند تا تصمیمات لازم جهت حل موضوع اندیشیده شود.

جمعه شب بوی نامطبوعی در برخی نقاط شهر کرمانشاه استشمام شد که تعدادی از شهروندان را راهی بیمارستان کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهردادسلیمانی

      خوشحال کرمانشاهی‌ها یکبار بو اومده چیکار میکنند، بیان کاشان ببینند و بوی بد را حسابی درک کنند اون موقع دیگه خبریش نمیکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج