۶۰۴۳۲۹
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

سخنرانی روحانی در نیویورک؛ حرف دل مردم ایران

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را سنجیده و بازتاب حرف مردم در صحنه بین‌المللی دانست و گفت که رئیس‌جمهور در این سخنرانی به یاوه‌گویی‌های ترامپ و نتانیاهو به خوبی پاسخ داد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را سنجیده و بازتاب حرف مردم در صحنه بین‌المللی دانست و گفت که رئیس‌جمهور در این سخنرانی به یاوه‌گویی‌های ترامپ و نتانیاهو به خوبی پاسخ داد.

شهروز برزگر با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: رئیس‌جمهور بعد از سخنرانی ترامپ به اظهارات سنجیده‌ای پرداخت که توانست حرف دل مردم ایران را به گوش جهانیان برساند که بازتاب خوبی در داخل و صحنه بین‌المللی داشت.

وی افزود: در شرایطی که ترامپ به عنوان سخنگوی رژیم صهیونیستی اظهاراتی سخیف و دور از شأن یک رئیس‌جمهور را مطرح کرد و به نوعی چهره واقعی آمریکا را نشان داد، نتانیاهو نیز یاوه‌هایی را به زبان آورد که بیش از این نیز از چنین فردی انتظار نمی رفت. دکتر روحانی در چنین شرایطی پشت تریبون مجمع عمومی سازمان ملل حاضر شد و بعد از طرح موضوعات مدنظر همچون رساندن پیام صلح به نمایندگی از ملت بزرگ ایران به دنیا پاسخ نتانیاهو و ترامپ را نیز داد.

برزگر ادامه داد: در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا تنها نشان از سیاست‌های خصمانه این کشور و انزوای بیش از پیش آمریکا داشت و در مقابل، سخنرانی رئیس‌جمهورمان پیام صلح جهانی را به همه مخابره کرد که امیدواریم این روند به همین منوال ادامه پیدا کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تاکید کرد: آقای روحانی به عنوان رئیس‌جمهور کشوری سخن گفت که در آن دموکراسی برقرار است و همه ارکان حاکمیت به صورت مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می‌شوند.

وی افزود: در چنین شرایطی ترامپ اظهاراتی سخیف را نسبت به ایران مطرح می‌کند که همه ریشه در چهره خشن و شیطانی آمریکا دارد که دیگر همه به آن پی برده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفاازطرف تمام مردم نظرندین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج