۶۰۶۲۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بعیدی‌ نژاد: تضمینی هست آمریکا برجام را بپذیرد؟

مذاکره‌کننده هسته‌ای پیشین کشورمان با اشاره به طرح موضوع مذاکره مجدد درباره متن برجام از سوی مقامات آمریکایی و برخی مقامات اروپایی در روزهای گذشته اعلام کرد: چه تضمینی هست که کنگره آمریکا توافق جدید را بپذیرد یا رئیس‌جمهور بعدی آمریکا این توافق جدید را یک فاجعه تمام عیار نخواند.

خبرگزاری ایسنا: مذاکره‌کننده هسته‌ای پیشین کشورمان با اشاره به طرح موضوع مذاکره مجدد درباره متن برجام از سوی مقامات آمریکایی و برخی مقامات اروپایی در روزهای گذشته اعلام کرد: چه تضمینی هست که کنگره آمریکا توافق جدید را بپذیرد یا رئیس‌جمهور بعدی آمریکا این توافق جدید را یک فاجعه تمام عیار نخواند.

حمید بعیدی‌نژاد سفیر ایران در لندن و از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای درباره برجام در صفحه توییتر خود نوشت: به فرض محال، فرض کنیم تمامی اعضای برجام پیشنهاد آمریکا برای مذاکره مجدد (درباره) متن برجام را بپذیرند و به توافق نسبت به تغییرات جدید هم برسند اما چه تضمینی هست که کنگره آمریکا توافق جدید را بپذیرد یا رئیس‌جمهور بعدی آمریکا این توافق جدید را یک فاجعه تمام عیار نخواند.

دونالد ترامپ از زمان روی کار آمدن به عنوان رییس‌جمهور آمریکا همواره توافق هسته‌ای را توافقی "بد" و مایه "شرمساری" آمریکا دانسته و خواستار لغو یا تغییر در آن شده است؛ درخواستی که تا کنون از سوی ایران و اعضای ۱+۵ رد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج