۶۰۶۳۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

افزایش قیمت سکه و دلار در بازار

سکه تمام بهار آزادی که در ابتدای هفته با روند نزولی قیمت همراه بود و از روز گذشته افزایشی شد، در بازار امروز - چهارشنبه - نیز به حرکت صعودی خود ادامه داد و به یک میلیون و ۲۴۸ هزار تومان رسید.

خبرگزاری ایسنا: سکه تمام بهار آزادی که در ابتدای هفته با روند نزولی قیمت همراه بود و از روز گذشته افزایشی شد، در بازار امروز - چهارشنبه - نیز به حرکت صعودی خود ادامه داد و به یک میلیون و ۲۴۸ هزار تومان رسید.

در زمینه دیگر انواع سکه نیز شرایط مشابه سکه تمام است و مانند روز گذشته در شیب گرانی قرار دارد. بر این اساس نیم سکه ۶۴۶ هزار تومان و ربع سکه ۳۶۶ هزار تومان قیمت دارد.

در بازار ارز، دلار آمریکا که در ابتدای هفته با ثبات نسبی قیمت روبرو بود و از روز گذشته روند صعودی پیدا کرد. در بازار امروز هم به همین مسیر ادامه داد و ۳۹۰۵ تومان عرضه شد. در میان سایر ارزها یورو ۴۷۰۷ تومان، پوند انگلستان ۵۲۶۲ تومان، لیر ترکیه ۱۱۴۶ تومان و یوان چین ۶۲۰ تومان فروخته می‌شود.

همچنین طلا که در روزهای گذشته حرکت صعودی داشت امروز روند معکوس پیدا کرده و کاهشی شده‌ است. هر گرم طلای ۱۸ عیار بیش از ۱۲۱ هزار تومان قیمت دارد و هر مثقال طلا ۵۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

همین شرایط برای هر اونس طلا هم وجود دارد و در بازار امروز بر خلاف روز گذشته با حرکت کاهشی همراه شده و ۱۲۹۲ دلار و ۱۰ سنت در بازار های جهانی داد و ستد می‌شود.
افزایش قیمت سکه و دلار در بازار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج