۶۰۶۸۳۱
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

گلدشت خوزستان معلم دارد، کلاس ندارد!

دانش آموزان کوی گلدشت اهواز واقع در جاده اهواز – خرمشهر به علت نبود فضای آموزشی٬ پس از گذشت یک هفته از آغاز سال تحصیلی و نواخته شدن زنگ مهر٬ همچنان در تعطیلات به سر می‌برند!

خبرگزاری ایسنا: دانش‌آموزان کوی گلدشت اهواز واقع در جاده اهواز - خرمشهر به علت نبود فضای آموزشی٬ پس از گذشت یک هفته از آغاز سال تحصیلی و نواخته شدن زنگ مهر٬ همچنان در تعطیلات به سر می‌برند!

علی زهیری٬ شورایار گلدشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: استاندار در روز ۲۷ اردیبهشت ماه امسال از این منطقه بازدید حضوری کرد و به مردم گلدشت قول داد که امسال کلاس‌های کانکسی جمع‌آوری شده و مدارس این منطقه افتتاح خواهند شد و بودجه آن توسط استانداری و از منابع نفت، تامین خواهد شد.

وی افزود: اکنون پس از گذشت یک هفته از آغاز سال تحصیلی٬ تنها چهار کلاس درس که دو کلاس از این تعداد نیز کانکسی هستند، در منطقه فعال است که جوابگوی تمام دانش‌آموزان هم نیست و مسوولان آموزش و پرورش در حال حاضر در حال تعمیر و آماده کردن یک مدرسه استیجاری برای مقطع ابتدایی هستند و وضعیت آن به گونه‌ای است که تا دوماه دیگر نیز آماده نخواهد شد.

شورایار گلدشت با بیان اینکه منطقه گلدشت دارای ۹۸۰ دانش‌آموز است که بیشتر آن‌ها برای درس خواندن به شهرک اهواز و فرهنگ‌شهر مراجعه کرده‌اند، تصریح کرد: ظرفیت این کلاس‌ها تنها ۲۳۰ نفر است و به این دلیل که معلمان نمی‌توانند اولویتی برای دانش‌آموزان قائل شوند و از ترس والدین٬ این کلاس‌ها را نیز تعطیل کردند.

زهیری افزود: ما برای پیگیری این موضوع به استانداری٬‌ فرمانداری٬‌ نوسازی مدارس و آموزش و پرورش ناحیه یک مراجعه کردیم و تنها پاسخی که دادند این بود که مدارس به زودی آماده خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • از استان خوزستان مسول بازرسی بسیجم ام

      سلام ببخشید ما در اهوازی کوی علوی مدرسه هست ولی این یک هفته بچه ام معلم ندارن ومیگه تا دوهفته معلوم نیست معلم بیاید این چه اموزشی هست

    • امینی

      خسته نباشید....خدا قوت ...سومین محموله هم که برا میانمار ارسال شد....مدرسه میخوایم چکار

    • اریا

      اقایان گفتند حتی مدرسه کپری هم نداریم همش دروغ یکی از معلمها را که با 8/30راجع به نواقص مدرسش صحبت کرده بود تا وزارت بردن که چرا گفتی نواقص داریم تا کی دروغ وامار دروغ میدن اقایان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج