۶۰۷۱۷۲
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

مرد همسرکش در ورامین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری قاتل متواری که با خودرو همسرش را زیر گرفته و منجر به مرگ وی شده بود خبر داد.

خبرگزاری مهر: سردار عبدالرضا ناظری، در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تصادف فوتی در شهرستان ورامین و اطلاع ماموران از این که راننده خودرو همسر فرد کشته شده بوده است، بررسی بیشتر موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی های بیشتر و در گفتگو با خانواده مقتول دریافتند راننده خودرو که پس از وقوع تصادف از صحنه حادثه متواری شده همسر زن کشته شده بود و از مدتی قبل به علت اختلافات خانوادگی با هم دچار مشکل بوده اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی توانستند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم که پس از دستگیری در ابتدا منکر عمدی بودن تصادف بود پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد.

وی افزود : متهم معترف شد روز حادثه پس از مشاهده همسرش در خیابان و تعقیب وی در موقعیتی مناسب در حالی که مقتول قصد عبور از خیابان را داشته با خودرو وی را زیر گرفته و به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: از آنجا که متهم با قصد ونیت قبلی اقدام به قتل کرده بود با حکم قضایی و با صدور قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمدی روانه زندان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهران جان کجایی؟

    • بدون نام

      مهریه طرف یه ملیارد
      دیه اون صدتومن

    • مهدوی

      خب حالاکه توزنت رو زیرگرفتی گیرافتادی زنت رو کشتی بیاو زن منم باماشین زیربگیرتوکه دیگه مجرمی اب که ازسرگذشت چ ی وجب چ صدوجب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب مهدوی گرامی، اولاً برای شما که از زن خودت خسته شده اند واقعاً نگرانم از طرفی این راننده در بازداشت به سر میبرد و به هیچ وجه قادر به جواب مثبت به شما نیست از اینکه من همسایه شما هستم و خبر دارم که چقده بیزار و طاقت طاق شده است کافیست که با یک اشاره به من کنی و فوری درخواست شما را اجابت میکنم اما نه با کشتن او بلکه طلاق او و عقد برای خودم با اینکار یک تیر دو نشان میشود هم شما آسوده و راحت میشوید و هم من سروسامان میگیرم منتظر جواب سرکار هستم.

    • سمیه

      عجبا

    • بدون نام

      ناجوانمردترین مردان جهان مردان ایرانی هستن شک نکنید حالم از این موجودات خود خواه به هم میخوره کسی که میاد راجع به همسر خودش همچین صحبت هایی می کنه فقط میتونه یه آدم بی شخصیت باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سرت چرا زنتو کشتی روانی یعنی ار دستش خلاص شدی مگر قانون جنگله؟ تو رو هم می کشن اون نمی دونست یه لحظه مرد اما تو تا روز مرگت هزار بار می میری و زنده می شی ببخشش فکر نکن دنباله رویی وجود نداره مرد های همسر کش عبرت بگیرن

    • بدون نام

      ازدواج اونم با مرد ایرانی یعنی خریت متعلق این مرد ها باید تنها زندگی کنن تا راحت باشن
      بخدا حاضرم با هر کسی ازدواج کنم الی یه ایرانی
      زن ستیز ترین مردان جهان ایرانی ها هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای گفتی زن را به چشم کارگر نطافتچی پرستار کودکان میبینند هیچ حق و حقوقی هم ندارن وهرگز هم بآزنشسته نمی شن وتمام کار ها زیر زربینه کوچکترین استباهی تاوان دارد البته شاید عده کمی اینطور نباشن وخانمشان خوش شانس باشه

    • بدون نام

      خخخخ. کاربرا رو
      از خود خبر سوژه ترن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج