۶۰۷۸۲۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

آموزش رایگان به بیماران پوکی استخوان

دبیر انجمن روماتولوژی ایران، از آموزش بیماران مبتلا به پوکی استخوان در زمان برگزاری کنگره سالیانه روماتولوژی خبر داد.

خبرگزاری مهر: دکتر محسن سروش با اشاره به برگزاری کنگره سالیانه روماتولوژی ایران، گفت: همزمان با برگزاری یازدهمین کنگره سالیانه انجمن روماتولوژی، جلسه آموزش بیماران مبتلا به پوکی استخوان توسط اساتید فوق تخصص روماتولوژی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، تشکیل می شود.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین کنگره روماتولوژی ایران در روزهای سوم تا پنجم آبان ۹۶ در محل مرکز همایش های سازمان اسناد کتابخانه ملی، افزود: کلاس آموزشی برای بیماران پوکی استخوان، روز پنج شنبه ۴ آبان ٩٦ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به صورت رایگان برگزار می گردد.

سروش در ادامه به مباحث این کلاس آموزشی اشاره کرد و گفت: آشنایی با بیماری پوکی استخوان، درمان و آموزش مراقبت های ویژه از بیماری، تغذیه بیماران مبتلا به پوکی استخوان ، ورزش بیماران مبتلا به پوکی استخوان، از موضوعات مورد بحث در این کلاس آموزشی است.

دبیر انجمن روماتولوژی ایران، گفت: همچنین در ادامه جلسه پرسش و پاسخ بیماران با اساتید فوق تخصص روماتولوژی صورت می گیرد و شرکت برای عمومی در این کلاس آموزشی، آزاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام سلیمانی

      ای کاش به دولت اموزش میدادیم با صرف یک هزینه کم و فکر درست پیشگیری میکردیم از درمان این بیماری که در ایران شروع پوکی استخوان را از سن 20 سالگی اعلام کرده اند که در کشور های خارجی میانگین سن پوکی استخوان را 50 سال اعلام کرده اند.
      متاسفانه مصرف بیش از حد نوشابه ها . قلیون . سیگار و... و بخاطر گرانی محصولات لبنی از قبیل شیر و لبنیات شاهد زیاد شدن پوکی استخوان در سنین پایین گردیده است. ای کاش میشد از این راه گران برگردیم و درست بیندیشیم.

    • بدون نام

      ازقبل نباید ثبت کرد برای ورود به کلاس کسی چیزی میداند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اموزش پوکی استخوان را باید به پزشکان یاد داد که من در اطاق عمل در بیهوشی الله اعلم چطور زدن رمین که مهره های سالمم شکست نخاع له شد نامرد جراحم فردایش دو باره عمل کرد فقط نخاع را بقول خودش جمع کرد مهره شکسته را پرتز نگذاشت تمام مهرههام زخم شد پوکی استخوان شدید گرفتم به این قشر تافته جدا بافته که ریش و قیچی دادن دست خودشون هیچ وقت هم حق بیمار اهمیت نداشته باید اجبار کنند اموزش برای جلو گیری ار پوکی استخوان را تا حد اقل سلامتی بیماران را نگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج