۶۰۷۹۳۵
۳ نظر
۵۱۷۰
۳ نظر
۵۱۷۰
پ

بازیگر پیشکسوت چهار ماه بستری خواهد بود

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» گفت: در حال حاضر در منزل هستم اما از شنبه به بیمارستان می‌روم و به مدت ۴ ماه در بیمارستان بستری و سه ماه آن را در موقعیت ایزوله به سر خواهم برد.

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» گفت: در حال حاضر در منزل هستم اما از شنبه به بیمارستان می‌روم و به مدت ۴ ماه در بیمارستان بستری و سه ماه آن را در موقعیت ایزوله به سر خواهم برد.

حسین محب اهری بازیگر سینما و تلوزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر در منزل هستم اما از شنبه به بیمارستان می روم و به مدت ۴ ماه در بیمارستان بستری بوده و سه ماه آن را در موقعیت ایزوله به سر خواهم برد.

وی ادامه داد: این روزها برای عفونتی که در بدنم جریان دارد و جلوگیری از آن آنتی بیوتیک های قوی مصرف می کنم و این داروها من را بسیار ضعیف کرده است و توانم را از دست داده ام.

این بازیگر تلویزیون تصریح کرد: چندی پیش مصاحبه ای انجام دادم و در آن به هزینه های بسیار بالای بیمارستان و درمانم اشاره کردم که در پی آن مصاحبه، فرد خیری با من تماس گرفت و خواست تا من را در این راستا حمایت کند اما من نپذیرفتم چرا که نیازی به این حمایت از سوی کسی ندارم و اگر قرار باشد کسی من را حمایت کند آن مسئولین فرهنگی کشور هستند.

بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" اظهار کرد: باید اشاره کنم که صندوق اعتباری هنر بسیار به من کمک کردند و در طول دوره درمان و مخارج بیمارستانم توسط این موسسه، برایم سبک شد که جا دارد از آنها تشکر کرده و یاداور شوم که مسئولین فرهنگی کشور بیشتر به هنرمندانی که نیازمند کمکشان هستند توجه کنند.

محب اهری در خصوص فعالیت این روزهای خود خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان توانایی حضور در کاری را ندارم چرا که بیماری در بدن من همچنان فعال است و هر لحظه باید برای دوره های درمانی به بیمارستان مراجعه کنم که این بار بیشتر ۴ ماه دروه درمان و پیوند مغز و استخوانم طول خواهد کشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فیروزه

      امیدوارم..خدا همه مریضهاروشفا بده ازجمله اقای محب اهری رو

    • بدون نام

      الهی به حق این روزای عزیز این بیماری ریشه کن بشه و شما هم سلامتی خودتون رو به دست بیارین

    • بدون نام

      انشاالله به زودی شفای کامل را به دست اورید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج