۶۰۸۹۶۸
۳۱ نظر
۵۰۰۷
۳۱ نظر
۵۰۰۷
پ

دعوت پیامکی به ضیافت مرگ!

جوان ۲۴ ساله ای که عروس و دامادجوان را به طرز وحشتناکی در مشهد به قتل رسانده است، صبح روز گذشته هنگام بازسازی صحنه جنایت در حضور قاضی ویژه قتل عمد، گفت: مدت ها بود که تصمیم به قتل خواهرم و شوهرش گرفته بودم که پازل این نقشه هولناک با دعوت پیامکی از آنان برای مهمانی تکمیل شد و فرصت کشتن آن ها را پیدا کردم!

روزنامه خراسان: جوان ۲۴ ساله ای که عروس و دامادجوان را به طرز وحشتناکی در مشهد به قتل رسانده است، صبح روز گذشته هنگام بازسازی صحنه جنایت در حضور قاضی ویژه قتل عمد، گفت: مدت ها بود که تصمیم به قتل خواهرم و شوهرش گرفته بودم که پازل این نقشه هولناک با دعوت پیامکی از آنان برای مهمانی تکمیل شد و فرصت کشتن آن ها را پیدا کردم!

متهم 24 ساله ای که چند ماه برای قتل عروس و داماد جوان نقشه کشیده و با بررسی همه جوانب، قطعات پازل جنایت خود را با صحنه سازی های دقیق کنار هم چیده بود، تنها یک ساعت بعد از عملی کردن نقشه وحشتناک خود، وقتی در برابر سوالات تخصصی قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفت، به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از دعوت پیامکی برای «ضیافت مرگ!» برداشت.
این متهم صبح روز گذشته توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به منزل نقلی در اطراف آرامگاه فردوسی (محل جنایت) هدایت شد تا در حضور قاضی باتجربه شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، چگونگی ارتکاب جنایت هولناک خود را تشریح کند. او که مدعی بود تاکنون سراغ هیچ گونه ماده مخدر یا مشروبات الکلی نرفته است به دستور قاضی «کاظم میرزایی» در حالی مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد که هنوز آثار خون های ریخته شده بر کف اتاق خودنمایی می کرد.
گزارش خراسان حاکی است: در آغاز بازسازی صحنه قتل، ابتدا سرگرد نجفی (افسر پرونده) خلاصه ای از محتویات پرونده و اعترافات متهم را در مراحل اولیه بازجویی، شرح داد سپس مقام قضایی با تفهیم مواد قانونی به متهم از وی خواست ضمن معرفی کامل خود مواظب اظهاراتش باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند. «سعید» (متهم) در حالی که بیان می کرد دیگر چیزی برای پنهان کردن ندارم و همه چیز لو رفته است، گفت: «بهرام» (مقتول) سومین همسر خواهرم بود. او درحالی که فرزندی نداشت زنش را طلاق داده و به این دلیل که از بستگان پدرم بود به منزل ما رفت و آمد داشت که در همین زمان نیز خواهرم با او آشنا شد.
آن ها به منطقه سبزوار فرار کردند و بهرام خواهرم را عقد کرد ولی من از رفتارهای غیراخلاقی خواهرم عصبانی بودم و از سوی دیگر کینه عمیقی از بهرام در دل داشتم چرا که او بعد از رفت و آمد به منزل ما، خواهرم را با خود برده بود تا با یکدیگر ازدواج کنند. تحمل این موضوع برایم بسیار سخت بود و نمی توانستم نگاه های مرموز و سرزنش آمیز دیگران را تحمل کنم! در واقع من از همان روزهای اول تصمیم به قتل بهرام و خواهرم گرفتم اما اگر آن زمان آن ها را می کشتم همه به من شک می کردند!
به همین دلیل نقشه زیرکانه ای طرح کردم. تصمیم گرفتم مدتی از ماجرای ازدواج آن ها بگذرد و در این مدت هم خودم را به عنوان یک دوست صمیمی برای بهرام جا زدم! ولی هیچ وقت این کارهای خواهرم و سوءاستفاده بهرام از موقعیت به وجود آمده در زندگی او را فراموش نمی کردم! خیلی با بهرام گرم می گرفتم و با او به تفریح می رفتم اما از سوی دیگر هم نقشه قتل را با همه ریزه کاری هایش بررسی می کردم تا جایی برای اشتباه نماند.
حدود 20 روز قبل از قتل، پیامکی برای بهرام فرستادم و او را با خانواده اش به مشهد دعوت کردم تا چند روزی در منزل مادرم مهمان ما باشند! چرا که پدرم بعد از آن که مادرم را طلاق داد، با زن دیگری ازدواج کرد و من هم با مادرم زندگی می کردم! آن ها ابتدا به اطراف چناران و منزل یکی از بستگانشان آمدند که من با پراید خودم سراغ شان رفتم و آن ها را به منزل مادرم آوردم.
در این مدت با هم به باشگاه می رفتیم و تفریح می کردیم و من کاملا به او نزدیک شده بودم تا این که آن ها تصمیم گرفتند به سبزوار بازگردند. دیگر وقت آن رسیده بود که نقشه خودم را اجرا کنم. صبح روز سوم مهر وقتی مادرم برای تامین مخارج زندگی از خانه خارج شد و سرکار رفت، من هم چماق را برداشتم و میله فلزی پشت در منزل را انداختم تا کسی نتواند داخل بیاید.
خواهرم در فاصله اندکی از بهرام خوابیده بود که من ابتدا با چماق ضربات محکمی در خواب به سر بهرام زدم و قبل از آن که خواهرم بیدار شود، خیلی سریع به سراغ او رفتم و بدون آن که پتو را از روی سرش بردارم، ضربات محکمی هم به سر او زدم سپس چاقو را برداشتم و هر دو نفر آن ها را با وارد آوردن ضربات چاقو بی جان کردم!
وقتی از مرگ آن ها اطمینان یافتم، چاقوی خون آلود را داخل حمام شستم و طبق نقشه ام به پمپ بنزین رفتم تا دوربین های پمپ بنزین و کارگر جایگاه سوخت شاهدی باشند که در ساعت وقوع قتل من در منزل نبودم! وقتی چند لیتر بنزین داخل باک خودرو ریختم به منزل بازگشتم و مرحله بعدی نقشه ام را اجرا کردم. هراسان و وحشت زده به در منازل همسایگان می کوبیدم که خواهرم و همسرش را کشته اند!
اما نمی دانم در کجای این نقشه اشتباه کرده بودم که قاضی پرونده در همان نگاه اول متوجه شد من قاتلم! دیگر حرفی برای گفتن نداشتم داستان سرایی ها هم فایده ای نداشت. قاضی ویژه قتل عمد مرا در اختیار کارآگاهان اداره جنایی گذاشت و من در همان مسیر حرکت به سوی پلیس آگاهی، اعتراف کردم. حالا هم خیلی پشیمانم ولی این پشیمانی دیگر سودی ندارد.

در حالی که هنوز پیامک «دعوت به ضیافت مرگ!» روی صفحه گوشی تلفن متهم به قتل عروس 27 و داماد 20 ساله خودنمایی می کرد، قاضی کاظم میرزایی دستور پایان بازسازی صحنه قتل را داد و بدین ترتیب جوان 24 ساله با کوله باری از ندامت راهی زندان شد تا در سیاهی آینده خود غرق شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه نقشه خفنی کشیدی عقل کل

    • طوطی

      خوب کاری کردی ایول
      دختر که از خونه فرار کنه وبری با مرد غریبه و باعث سر افکندگی خانوادش بشه
      باااااااااید تیکه تیکه بشه و بره سینه قبرستون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طوطی جان عزیز باور احترام زیادی که بران قایلم ولی بتید این را دوبترخ گوشزد کنم،!! از بسیاری این مطلب را گفتم زبانم مو درآورد!! هر زن بیوه هم در قانون و هم در شرع هیچگونه احتیاجی به اجاره پدر و مادر هم نداره!! من نمیدونم که چرا بعضی ها این تعصبات بی جا را جلو تر از قانون و شرع میدانند،؟؟ هر زن بیوه ای دوباره میگم هر زن بیوه ای اختیار خودش را داره که با هر شخصی ازدواج کنه، و این حق را هم قانون و هم شرع اسلام به او داده است،! برای چی باید یک زن بیوه از برادرش اجازه بگیرد؟؟ اینگونه برادرها خودشان مشکل دارند و زندگی دیگران رت به خطر می اندازند، طوطی جان من نوشته های شما را میخوانم هر از گاهی دچار احساسات عاطفی میشوی و قانون و شرع را فراموش میکنی دذ مقابل عاطفه و تعصب،!!

    • ی آدم معمولی

      هه ی چیز تو مایه های منه!
      منم زنم 7سال از خودم بزرگتره و بی اجازه عقد کردیم،، خونوادش دنبالمن و برادر خانمم قسم خورده منو بکشه!!!☺ ☺
      خبر رو میخوندم همش به همین فکر میکردم!
      کی قضیه منو اینجا بنویسن!

      پاسخ ها

      • سمرتک پر

        خبر مرگت
        نمیتونستی عقدش کنی بعد ببریش.یه خانواده رو بی آبرو کردی.همین روزا هم خبر کشته شدنتو میخونیم نگران نباش

      • دریا

        سمر جان عقدش کرده بعد برده،منتخا بی اجازه بوده

      • نیلوفر

        ادم معمولی

      • بدون نام

        چه دل خجسته ای داری تو، من خونواده دختر بیان التماسمم کنن نمی گیرم کسیو

        در هر حال، اگه کسانی به صورت جدی تهدیدت می کنن
        به دادسرا دادخواست می دی احضارشون می کنه و ملزمشون میکنه که تعهد بدن هیچگونه اذیت و آزاری نسبت بهت نداشته باشن
        مجازات تهدید به مرگ2 سال حبسه

    • بدون نام

      دمت گرم غیرت رو عشقه

    • بدون نام

      بد بخت اون پسری که گیر خانواده قاتل افتاده

    • سالار

      اگر همه برادرها مانند تو (شیر پسر )اینگونه روناموسشون غیرت داشتند و از همون اول که پا کج میذاشتند یه گوشمالی درست و حسابی بهشون داده میشد دیگر فکر این غلط کاریها هم نمیکردند و جامعه اینهمه بوی تعفن و کثافت کاری نمیداد
      البته شما هم باید ازهمون ابتدا به خواهرت تذکر میدادی وازهمون ابتدا جلو کارهاش میگرفتی و تنبیهش میکردی نه اینکه یه مرتبه زدی به سیم آخر
      ولی بازهم دمت گرم

    • بدون نام

      بهترین کارو کردی مرد واقعی یعنی این

    • بدون نام

      مشهد چرا اینقدر جنایت میشه؟!! شهر ترسناکیه!!

    • هیچکس

      والا دمش گرم مگه یه مرد چقدر میتونه تحمل کنه اینهمه نادیده گرفته شدنو هرچند مشکلات خانوادگیشون باعث این همه ناهنجاری و از هم گسیختگی شده بود

    • شایان

      احساس میکنم اینایی که نظر گذاشتن ی سری نوجوون کله خرن!!
      شاید همدیگه رو دوست داشتن و دختره ی خونواده عوضی داشته
      که البته از داداشش معلومه خیلی هم درست و حسابی نبودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک عزیزم باباش که مادرش طلاق داد بس خانواده نبود داداشم شیشه لابد زده بود الانم پشیمون میگه هستم اگر صحبت غیرت باشه این حرف نمی زد

    • شایان

      نامحرم نبودن که
      عقد کردن
      میخواستن زندگی کنن
      همین داداشه 2روز دیگه عاشق یکی بشه خودشم همینکارو میکنه
      البته فعلا که ایشالا اعدام میشه
      به این نمی گن غیرت به این میگن خریت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین به شما

    • ش

      اولین نظر اومده میگه دختری که فرار کرده و رفته با مرد غریبه با تیکه تیکه کرد
      اصلا خبر رو نمیخونن مثل اینکه
      خودت ی دختری رو دوست داشته باشی و خونوادش عوضی باشن و اجازه ندن والا همینکارو میکنی
      این بیچاره ها عقد کرده بودن که زندگی کنن

    • بدون نام

      طوطی دختر نه یک زن مطلقه که اختیار داره با هر کسی که خواست ازدواج کنه میفهمی ازدواج کرده بود تو دین ما اصلا محدوده نذاشتن که چندتا ازدواج حلاله و بیشترش حرام و بعد از اون محدوده قتل طرف مجوز داره
      این خانم خطایی نکرده بود فقط ازدواج کرده بود

      تا وقتی آدم هایی مثل تو این جامعه هستن قتل و جنایت نباید ادم رو متعجب کنه

      آدم های متحجر و خوشونت طلب حال آدم رو به هم میزنن و بعد هم میان میگن به کجا داریم میریم واقعا نمیدونین؟ به همون جایی که شما ها دارین جامعه هدایت می کنید

    • بدون نام

      این جناب اگه خیلی غیرت داشت مادر پیرش بعد از طلاق برای تامین مخارج زندگی نمیرفت سر کار تا این نامرد خوش غیرت بشینه چند ماه برای کشتن خواهر و شوهر خواهرش نقشه بکشه
      تازه میگه نمیدونم کجا اشتباه کردم که فهمیدن خب آدم عوضی خون ناحق همیشه پاچه قاتل رو میگیره کجا دیدی یه قاتل بیوجدان قسر در بره که فکر کردی توی نامرد میزنی خواهره و شوهرش رو میکشی بعد میری راحت نون مفت مادر بدبخت رو میخوری و حال می کنی
      ان شالله حتی اگه مادرت رضایت بده خانواده شوهره رضایت نمیدن که باز بیای و جامعه رو بیشتر از این به گند بکشی
      واقعا چه مرد های غیرتی داریم به مولا نون مفت مادر رو میخورن و دم از غیرت هم میزنن

    • بدون نام

      سالار خیلی سالاری به مولا توام انگار داری نون مفت میخوری که این جوری گرد و خاک راه انداختی آخه ادمی که سرش تو زندگی و کار باشه غیرت رو تو یه چیزای دیگه میبینه

    • نیلوفر

      فقط میتونم بگم متاسفم

    • بدون نام

      کاربر یه آدم معمولی نگران نباش مهم اینه که شما خلاف شرع نکردی و با خانمی که به هم علاقه داشتین شرعا ازدواج کردی و پای این تعهد ایستادی ان شالله همیشه در کنار همسرت خوشبخت باشی اصلا از چیزی نترس خودت و خانواده ات رو بخدا بسپار کسی که خدا همراه و پشتیبانش باشه هیچکس نمیتونه بهش سر سوزنی آسیب برسونه

      خانواده با غیرت هیچ وقت دختر شون رو نه تو خونه نگه میدارن نه به زور به کسی که نمیخواد شوهر میدن چون همین ازدواج های زوری آخرش به خیانت ختم میشه اگر خانواده خیلی غیرتی هست بذارن دخترشون با ابرو و عزت بره دنبال زندگی که دوست داره اینجوری حتی اگه تو زندگیش شکست هم خورد دیگه گله از کسی نخواهد داشت

    • بدون نام

      بی شرف اعدام کنید حرمله

    • شهریار

      ایول دمت گرم خوبه کشتیش کسی که27سالگی سه تاشوهرکرده بعداز این چندتا شوهردیگه عوض میکرد؟!!!

      پاسخ ها

      • حقگو

        مطمئن باش اون دختر اگه یه خونواده ی خوب داشت دم به دیقه شوهر نمیکرد به ادمهای عوضی.حتما واسه اینکه از دست خونوادش راحت بشه چشم بسته ازدواج میکرده

    • بدون نام

      ماشالله همتون قاتلین,خیلی راحت میگین بکش,خوب کردی کشتی,شماها خیییییلی سنگدلین

    • بدون نام

      والا شما مردان خودتون اینقدر .... که فقط آبو وناموسو در خواهر ومادر وزن خودتون یا زن دیگری میبینید ولی خودتون هر کار وجنایتی بکنید که به آبو وناموس خانواده ربطی نداره تعصبات مزخرف بیجا وخودتون کثیفتر از دنیایین و به ناموس مردم چشم میدوزین مثل گوسفند خیره ناموس مردم میشید حرفی نیست واشکالی هم نداره تجاوز میکنید اشکالی نداره فقط خواهر ومادر نباید بدون اجازه آب بخورن که شما کم میارین برو بابا خودتونو درست کنین بهتره و نعمته کارتون به دیگرا نباشه عصر حجریها

    • مصطفی

      سرزنش دیگران باعث میشه قتل کنیم...مردم ما غیر مستقیم زندگی همو داغون میکنن...خب داداش زبان داشتی دیگه .منطقی حلش میکردی میرفت سال دیگه هم دایی میشدی.ولی دیگه باید اعدام بشی....به طالبان نزدیکی از لحاظ جغرافیا..روت اثر گذاشته

    • ظریف

      سلام درسته هر کی یه نظری میده برای خودش اما به نظر من اگر کسی این کا رو کرده و جان خودشو وهمسرشو دوست داره باید کد خدا منشانه حلش کنه وگرنه این کینه هر چی ازش بگذره منجر به جرح و قتل خدا نکرده خواهد .پس ادم باید پا رو نفسش بذاره با چهار تا بزرگتر حرف بزنه اون پا پیش بذارن .یا علی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج