۶۰۹۳۷۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تشکیل پرونده برای ضرب و شتم معلم مدرسه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در رابطه با آخرین وضعیت پرونده دانش آموزی که معلم مدرسه را مورد ضرب و شتم قرار داده است، گفت: متهم تحت نظر است و پس از تکمیل تحقیقات نهایی با قرار مناسب آزاد می‌شود.

میزان نوشت: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در رابطه با آخرین وضعیت پرونده دانش آموزی که معلم مدرسه را مورد ضرب و شتم قرار داده است، گفت: متهم تحت نظر است و پس از تکمیل تحقیقات نهایی با قرار مناسب آزاد می‌شود.

حسین سلامی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده دانش آموزی که معلم مدرسه را مورد ضرب و شتم قرار داده است گفت: متهم تحت نظر است و پس از تکمیل تحقیقات نهایی با قرار مناسب آزاد خواهد شد.

وی افزود: بدنبال تذکر انضباطی یکی از معلمان به دانش آموز، این فرد ظاهرا عصبانی شده و پس از خروج از مدرسه با یک تیغ موکت بری از پشت به معلم حمله و جراحتی را به وی وارد کرده است. مضروب بلافاصله با اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود.

این مقام قضایی در ادامه گفت: در پی اعلام جرم و شکایت نماینده حقوقی آموزش وپرورش جیرفت به دادسرا مبنی بر ضرب و شتم و جراحات، با ورود این قضیه دستور صدور جلب دانش آموز را صادر کرده و متهم بعد از ۴۸ ساعت در مخفی گاهش دستگیر شد.

او گفت: در این راستا پرونده قضایی تشکیل و قاضی ویژه رسیدگی به جرائم اطفال در حال رسیدگی به این پرونده است و متهم در حال حاضر تحت نظرست که پس از بازجویی و تکمیل تحقیقات با قرار مناسب آزاد خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا همش میگن ازاد میشه،با تقاص کارش پس بده

    • بدون نام

      اگه یادتون باشه چند وقت قبل چندتا از معلم های کشورمون کتک کاری میکردن تو شبکه های ملی هم پخش میشد،آیا براشون پرونده واین همه هیاهو درست شد،بخدا یه معلم تو شهر ما یه دانش آموز روکشت،چند سال جلوتر،چه خبره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدون نام 18.53 چی میخوای بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا که. ..

      • بدون نام

        17.53 چی می خوای بگی؟؟؟؟؟؟

    • علی

      فمن علمنی حرفا فقد یسرنی عبدا کلام مولای متقیان علی است در قرآن نیز آیات زیادی در رابطه با ارزش ومقام معلمی بیان شده و ما در ایران معلم را کتک می زنیم. آقای محترم اگر میدانی که در مدارس شما توسط معلمان کتک میخوری مدرسه نرو بچه هات و برادرانت را به مدرسه نفرست. .در ثانی در کشوری که معلم امنیت جانی ندارد چگونه میتواند دانش آموزی را کتک بزند. تا حالا اطلاع داری چند دبیر ومعلم توسط این دانش آموزان گستاخ کشته شدند. در هر اداره که میرویم تابلوی بزرگی توجه ما را به خود جلب میکند که چنانچه به کارمندان وکارکنان اهانت شود مجازات حبس در نظر گرفته میشود ولی در کدام مدرسه این تابلو را دیده ای
      در تمام ادارات کارمند نشسته و ارباب رجوع ایستاده الا مدارس که معلم ایستاده و ارباب رجوع نشسته. ای معلم خوبم دستت را میبوسم. ای معلم خوبم منو ببخش که اگر زمانی به شما تندی کردم ای معلم خوبم حاضرم نوکری شما را کنم

    • علیرضا

      چرا با اینجور دانش آموزان برخورد جدی نمیشه؟ ؟ از بس که برخورد نشده دانش آموزان کستاخ شدن.حالا اگه یه معلم بزنه تو گوش یه دانش آموز دیگه واویلاااا

    • بدون نام

      چجور تذکری بوده!!!؟
      تومدرسه پسرم ناظمشون با شلنگ بچه هارومیزنه ومعتقده بااین کار سربراه میشن،بایدبه شخصیت بچه ها احترام بزاریم مخصوصا نوجوانها که به دلیل سنشون تو دوران بحران هستندواگه بهشون توهین بشه مخصوصا جلودوستاشون ممکنه به شیوه های نادرستی تلافی کنن

    • بدون نام

      همه شدندضدمعلم بااین وضع سنگ روی سنگ بندنمیشه خودتون رو به جای معلم بذارید

    • بدون نام

      هیف نباشه معلم عمره خودش صرف همچین آشقالهایی کنه تاببینی پدر این آشقال حالا کی باشه معلومه دیگه

    • بهروز

      بابا معلم را بگیرید زندانی کنید شما که همه چیزو میندازیدگردن معلم حالا هم جاشون عوض کنید

    • بدون نام

      آشقال!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج