adexo3
۶۱۰۲۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

جاعل مقاله های علمی دستگیر شد

مردی که با معرفی خود به عنوان دکترای فلسفه از دانشجویان و موسسه‌های آموزشی کشور کلاهبرداری می‌کرد در سمنان دستگیر شد.

خبرگزاری میزان: مردی که با معرفی خود به عنوان دکترای فلسفه از دانشجویان و موسسه‌های آموزشی کشور کلاهبرداری می‌کرد در سمنان دستگیر شد.

سرهنگ حداد، رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: مردی ۳۰ ساله که ساکن یکی از استان‌های شمالی است، خود را دارای مدرک دکترای فلسفه از دانشگاه مسکو معرفی و با ادعای تهیه مقاله و پایان نامه و صدور کارت تجارت واردات و صادرات بازرگانی از بسیاری از دانشجویان، موسسه‌های آموزشی و بازرگانان کلاهبرداری می‌کرد.

وی افزود: این مرد از هر دانشجو یک تا سه میلیون تومان برای تهیه مقاله علمی دریافت کرده که یا نتوانسته مقاله مورد نظر را تهیه کند یا مقاله تهیه شده او مورد تایید دانشگاه فرد سفارش دهنده قرار نگرفته است.

سرهنگ حداد کلاهبرداری در زمینه بازاریابی و تجارت زعفران را نیز از موارد اتهامات این دکتر قلابی ذکر کرد و گفت: در این زمینه پرونده‌ای به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال هم گشوده است و شاکی دارد.

ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی این فرد را در سمنان دستگیر و از وی بازجویی کردند.

متهم ابتدا منکر هر تخلفی بود، اما با مواجهه با شکات و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرد.

تحقیقات پلیس نشان می‌دهد، فرد کلاهبردار تحصیلات دانشگاهی ندارد و پیش از این هم به اتهام جرایم رایانه‌ای دستگیر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارش

      اون مثلا دانشجوهارو هم باید با این بابا شریک بدونید .. دانشجویی که درس رو نمیفهمه و یا مغزش کشش نداره و با پول میخواد مدرک بگیره رو باید عذرش رو خواست .. همینان که کشورو از لحاظ علم و کاربرد اون به زیر کشیدن و فردا یه جای دولتی جا خوش میکنن و بودجه بیت‌المال رو میبلعن !

      پاسخ ها

      • عزب

        با سلام به همه، همانطور که اکثر دوستان اطلاع کامل و علم شامل دارند بر اینکه بیشتر مقاله های منتشر و خصوصاً پایان نامه ها بصورت کپی برداری این دست و آن دست میشوند، امروزه کمتر کسی پیدا میشود که بخود زحمت داده، و تحقیقاتی بعمل آورده تا پایان نامه خود را ارائه کند،نمیگوییم هیچکس پایان نامه خود را انجام نداده اما بیشتر آنها تقلبی و جعلی است که با تغییرات کم و بیش ارائه میشود این مورد باعث کم دانشی جامعه شده که دود ناشی از این اهمالکاری بهتر چشم همه میرود متاسفانه این موارد وجود دارد و هست!!

    • هادی آبادان

      همش کلاه برادری کی به راه امام حسین ادامه می دهیم

    • بدون نام

      در این زمینه کلاهبرداری از دانشجویان منافاتی ندارد این قشر تحصیلکرده و امید آینده کشور پول بیزبان آنان را برده حال مردمی مثل ما که بيسوادند چکار کنند این تحصیل کردگان گول خوردند و تا گون آنها را کرده اند وای به حال مردم عادی چه خاکی به سر بگیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج