۶۱۰۸۳۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

لس آنجلس تایمز: آقای ترامپ درباره برجام اشتباه کرده‌اید

روزنامه «لس آنجلس تایمز» در مقاله‌ای خطاب به ترامپ نوشت: آقای رئیس جمهور درباره توافق اشتباه کرده اید و باید اشتباهتان را در قبال برجام بپذیرید.

خبرگزاری مهر: روزنامه «لس آنجلس تایمز» در سرمقاله امروز خود با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن مواضع و اقدامات اتخاذی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که شاید وی در گزارش سوم خود به کنگره در پانزدهم ماه جاری میلادی درباره پایبندی ایران به توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ موسوم به برجام بر خلاف ۲ گزارش پیشین عدم پایبندی تهران به این توافق را اعلام کند.

در تیتر سرمقاله مذکور آمده است: آقای رئیس جمهور درباره توافق (برجام) اشتباه کرده اید و باید اشتباهتان را در قبال برجام بپذیرید.

در بخشی از این سرمقاله در این باره آمده است: اعلام عدم پایبندی و سپس تغییر (در توافق) به عنوان یک راهبرد به شمار نمی آید؛ بلکه تلاشی برای کاستن از خسارت هایی است که امتناع ترامپ از پذیرش اشتباهش به همراه آورده است.

در بخش دیگری از این سرمقاله به نقل از «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا آمده است: حقیقت این است که توافق (هسته ای) با وجود نقایص آن آشکارا به نفع آمریکا است و این مسأله ای است که رئیس جمهور باید در نظر داشته باشد.

سرمقاله «لس آنجلس تایمز» در ادامه می افزاید: اعلام عدم پایبندی ایران به توافق هسته ای راهبردی خطرناک است و می‌تواند به آسانی نتایج عکسی در بر داشته باشد. آمریکا و متحدانش باید احتمال تعامل با ایران در مذاکرات بابت تمدید زمان توافق یا اعمال محدودیت در برنامه موشکی بالستیک را نیز در نظر بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشتباه نکرده اگه تایید نکنه کار درستی کرده دمش گرم

    • رضا

      ...اخه عزیزدلم کدوم یک ازتصمیمات وبرنامه های ترامپ درست بوده که این یکی درست باشه؟؟خدامیخادآمریکاروتوسط یک نادان ازخودشون داغون کنه...انشالله تعالی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج