adexo3
۶۱۱۳۲
۵۷ نظر
۵۰۰۳
۵۷ نظر
۵۰۰۳
پ

مطهری: موسوی و کروبی آزاد شوند یا ...

موسوی و کروبی یا آزاد شوند یا محاکمه، البته در صورت محاکمه باید به طور همزمان به اتهامات آقای احمدی نژاد هم رسیدگی شود. وضع فعلی قابل دوام نیست.

خبرگزاری مهر: موسوی و کروبی یا آزاد شوند یا محاکمه، البته در صورت محاکمه باید به طور همزمان به اتهامات آقای احمدی نژاد هم رسیدگی شود. وضع فعلی قابل دوام نیست.

مطهری در پاسخ به انتقاد توکلی نسبت به نطق میان دستورش در روز گذشته گفت: حرف من این است که باید تکلیف آقای موسوی و کروبی پس از آشتی ملی که در انتخابات رخ داد، روشن شود و ضرورتی برای ادامه حصر آنها نیست.

علی مطهری در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره انتقادات آقای توکلی نسبت به نطق دیروزتان در مجلس چیست، گفت: ایشان ضمن تایید بخش اعظم نطق من، دو ایراد گرفته بودند یکی اینکه اقلیت هم حق اظهارنظر دارد و نباید دیکتاتوری اکثریت حاکم شود، بنابراین هواداران گفتمان افراط هم حق اظهار نظر درباره کابینه دولت جدید و غیره را دارند.

وی افزود: اصل این حرف درست است اما فعلا مصداق ندارد. آنچه در روزهای اخیر از طرف این گروه انجام می شود صرف اظهارنظر نیست بلکه ایجاد فضای رعب و متصل کردن موضوع به فتنه و فتنه گران است تا از این طریق رئیس جمهور منتخب را در انتخاب وزیران تحت تاثیر قرار دهند و در نهایت افراد مورد نظر خود را به ایشان تحمیل کنند.

نماینده تهران خاطر نشان کرد: ایراد دوم آقای توکلی به نطق من این بود که جرم آقای موسوی و کروبی را کم در نظر گرفته ام و با جرم آقای احمدی نژاد در فتنه یکسان دانسته ام. البته از نطق من چنین چیزی بر نمی آمد.

مطهری گفت: حرف من این بود که اگر آنها باید عذرخواهی کنند آقای احمدی نژاد هم باید عذرخواهی کند این به این معنی نیست که اتهام یا جرم اینها مساوی است. در مواقع دیگر در این موضوع صحبت کرده ام. علاوه بر این گفتم باید تکلیف این دو نفر پس از آشتی ملی که در انتخابات اخیر رخ داد، روشن شود و ضرورتی برای ادامه حصر آنها نیست و اصولا مجازات بدون محاکمه شرعا و قانونا مجاز نیست.

وی ادامه داد: یا آزاد شوند یا محاکمه، البته در صورت محاکمه باید به طور همزمان به اتهامات آقای احمدی نژاد هم رسیدگی شود. وضع فعلی قابل دوام نیست. آقای توکلی باید پاسخ دهد که آیا وضع فعلی را می پسندند و اگر می پسندند این وضع تا کی باید ادامه داشته باشد؟اکنون که اکثر هواداران اینها با نظام آشتی کرده اند، چه ضرورتی برای ادامه این وضع وجود دارد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      به نظرم محاكمه بهتره...

      پاسخ ها

      • خردادي

        لابد دادگاهشونم بايد تو فيروزكوه برگزار شه ! ده روز اونم !

      • maryam

        نظرتو واسه خودت نگه دار.خواستن احمدی نژاد رو محاکمه کنن خبرت میکنم

    • بدون نام

      آقای موسوی و کروبی با دولت احمدی نژاد مخالف بودن نه نظام و همه دلیل مخالفت رو هم میدونیم...و فکر کنم خیلی از طرفدارای احمدی نژاد حالا به حرفا های موسوی رسیدن....
      حالا که این دولت کارش تموم شده باید این دو نفر هم از حصر دربیان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس تکلیف اون همه خیانتی که این دو نفر به کشور کردن چی میشه ؟ و این همه دروغی که گفتن ؟ و این همه خونی که ریخته شده ؟

      • امیر

        کدوم خیانت؟؟؟؟
        خیانتی که آقای احمدی نژاد به این ملتکردنجبران نا پذیر میباشه و تازه یاد اشتباهاتش افتاده
        نوش دارو پس از مرگ سهراب...
        کدوم دروغ؟؟؟ میشه چند مورد ذکر کنید!!!!

      • اميرح

        يكي از مفت ترين حرفهايي كه تاحالا شنيدم نظر شما بود
        مطمئني مشكلش با احمدي نژاد بود؟ احمدي نژاد كيه!؟! ما هم به اندازه شما و يا شايد بيشتر از شما احمدي نژاد از چشممون افتاد. اما اين چيزي كه نميشه هيچوقت پاكش كرد جفاييه كه اين دو نفر به كشور روا داشتن. حقيقت رو نميشه شست. تاريخ رو نميشه پاك كرد. مثل روز روشنه كه اين حتي ناآگاهانه اين كار رو نكردن!. من يكي از افراد از اختلاف نظرهاي عميق، دشمنهاي خارجي و از خصومتهاي حزبي تو كشور ميتونم كوتاه بيام اما نامرديه افراد داخلي به كشورم رو نميتونم كوتاه بيام.يادم نميره 4 سال پيش شيريني انتخابات رو به كام همه تلخ كردن!
        اصلا به اين كار ندارم كه وضع كشور خوبه مشكلات نداريم همه چي گل و بلبله مسئولين همه پاكن كشور بهشته. نــــــــه
        اما يادمون نره امام هم گفت: كاري نكنيد كه دشمن از شما تعريف كند و از اعمال شما شاد شود. . .اينهمه بيروني ها حمايت كردن حتي صهيونيسم هم اميدوار شد، يكي بياد بمن بگه چــــــــرا اين دو نيومدن موضع خودشون رو جدا كنن؟ چرا نيومدن بگن اختلاف داخلي داريم بين خودمونه به شماي خارجي مربوط نيست؟ به همين روزها قسم اگر موضعشون رو روشن ميكردن منم همراهشون ميشدم. منم ميگم اوضاع كشور نابسامانه. اما چون اين دو اغراق كردن و جفا كردن مخالفشون شدم. اين رسمش بود؟
        اقا امير:
        اشتباه رو با اشتباه جواب ميدن؟ شما ميخواي ظلم آشكار اين آقايون رو به پاي اشتباهات و بچه بازي احمدي نژاد بذاري!
        چند مورد رو در بالا ذكر كردم. اگه كشورت و بعدش انقلابت رو دوس داشته باشي قانع ميشي اگر مشكلت با انقلابه كه ديگه شرمنده. من همه مشكلات و كژ دار و مريض رفتن و حماقتهاي بعضي از مسئولين نظام رو به 100تا قاجار و پهلوي ترجيح ميدم. دلم براي اون مادر شهيدي ميسوزه كه توقع داشت بعد از كشته شدن پسرش وضع كشور سامان شه و منو و شما بر سر اصول باهم نزاع نكنيم

      • رسول

        آقای امیر ح مفت ترین نظر مال امثال توعه که با این نادانیتون دارین ما رو به قهقرا میبرین. شماها هیچوقت یخ اون مغزهای منجمدتون باز نمیشه

    • ستاره

      حرفتون به دلم نشست...صحیح!

      پاسخ ها

      • امیر

        مراقب باش به جای دیگه ات نشینه

      • ن- اصغری

        آقا امیر ادبیاتتو واسه کوچه خیابون نگه دار داداش.اینجا کسی دل به دل حرف مفت نمیده.

    • kami

      ++++++++++++++++++++++++++++

    • مینو

      زنده باشی آقای مطهری که حرف حق رو میزنی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حق اینه که بگه چون احمدی نژاد محاکمه نشده باید 2 تا مجرم که حقشون اعدامه آزاد بشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • من

        کاربر حالت خوش نیستا؟؟خودتو به دکتر نشون بده خیلی وضع مغزت قاطیه ترسو

    • دنیا

      موسوی گفت تقلب شده و گفت حاضره در یه برنامه ی " زنده ی تلویزیونی " دلایل تقلب رو بگه ! خب اجازه ی این کار رو به آقای موسوی میدادن. تو برنامه ی زنده ش یا وجود تقلب رو توجیح میکرد یا خودش شکست میخورد. این که دیگه حصر خانگی و باز داشت و به گفته ی بعضی ها : باید اعدام بشن و ....این حرفا نداشت. حالا چرا اجازه ی اجرای برنامه ی زنده رو بهش ندادن جای سواله؟؟؟؟؟؟؟؟ همییین

      پاسخ ها

      • اميرح

        چرا فرافكني ميكني؟
        مگه چندبار بهش نگفتن پاشو بيا؟ مگه هفته بعد از اينكه رهبري رفت خطبه ها رو خوند بهش نگفتن و علاوه بر اون ازش درخواست نكردن بيا دلايلت رو به شوراي نگهبان بده؟ از ستاد انتخاباتش بپرس چرا نرفت؟ خوده شخص كدخدايي به نمايندگي ازش خواستن ارائه بده چرا نداد!!؟ اين حرف شما رو هم رماني كه همه اين اتفاقات افتاد و ازش خواسته بودن زد. تا فشار رو از رو خودش برداره. مگه خوده ضرغامي غير مستقيم به 4تا نامزد نگفت كه در صداسيما بروي كانديداها بازه؟ از همه اينا ك بگذريم:
        شما وقتي با پدرت مشكل داري پا ميشي ميري تو خيابون جار ميزني؟؟؟؟ اونوقت اين آقايي كه عنان زبانش دست خودش نبود ميومد 4تا اسرار حكومتي رو هم از روي لجبازي لو ميداد تا بيشتر دشمن شاد شه؟؟؟! اين آقا خط خودشو با اون وري ها روشن نكرد اونوقت ميومد منافع كشور رو در نشر ميگرفت؟
        يادمون نره كه: نبايد در عصبانيت و خشم صحبت و تصميم گيري كنيم. اونوقت اين آقا ميومد چي ميگفت!!!

      • محمد

        آقای امیرح، یه لحظه به مغزت فشار بیار که به من و شما گفتن که بهشون گفتیم که بیان و از خودشون دفاع کنن.

    • بدون نام

      اصلا اين مطهري معلوم نيست با خودش چند چنده، .......

      پاسخ ها

      • اميرح

        فعلا كه بازي 3 هيچ برده رو 3-3 به تساوي كشونده.
        اميدوارم دوستان متوجه شده باشن چرا گفتم 3.

    • فرشید شهبازی

      اتفاقا اگر قرار باشد منصفانه تر برخورد کنیم باید به اتهامات مطهری هم به دلیل حمایت از فتنه گران و سیاه نمایی نسبت به نظام و مقایسه مع الفارق برخی مسایل و دخالت در امور دیگر قوا رسیدگی فوری شود وگر نه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      آقای مطهری باج خواهی میکنی یا به دنبال عدالتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر طرف باد بوزه

    • بدون نام

      بنام خدا
      آنها خیلی کار نامناسب انجام دادندبا هزا دلیل اگر مقام معظم رهبری نبود مانند مصر فعلی می شد بنده یک رزمنده هستم یک بار در اختلاف آقا شریعتمدار هرچه داشتیم از دست دادیم این بار هم اگر به درگری منجر می شد باز هم خدا می داند چه بر سر ماها می آمدهمسایه ای داریم لات لات آماده بودند ماها بکشند موسوی زمان اعزام ما بار ها در تبریز ماهارا بدرقه کرده بود نباید باعث آن فتنه می شد که از خارج تدارک دیده شده بود از جریان مصر عبرت یگیریم خدایا ماهارا ثابت قدم و وفا دارفرما آمین

      پاسخ ها

      • yashar

        براي اين طرز فكر متاسفم-دوست عزيزي كه جونت رو جونيت رو گذاشتي براي حمايت از اين مملكت- واقعا جنگيدي كه حال و وضع و معيشت مردم به اين شكل باشه؟نمي خواهيد از اين خواب بلند شويد و همچنان دفاع ميكنيد از كساني كه مملكت رو به ويروني كشوندن-فقط يك سوال از شما ميپرسم.دوران جنگ رو به خوبي يادتون هست.آيا وضعيت مردم در دوره جنگ همينطوري بود؟آيا در دوره جنگ مردم اين طوري به جون هم افتاده بودم؟آنقدر دروغ،ريا،دزدي ،اختلاس،فحشا و .... بود؟يادم هست كساني كه زن و بچه داشتند از راه فروش بيسكوييت سيگار و لواشك خرج اون زن و بچه رو مي دادند.آيا الان هم با حقوق ماهي يك ميليون تومن هم ميشه خرجي داد؟آيا وضع مسكن اينطوري بود؟آيا اين همه شغلهاي كاذب در اين مملكت رواج داشت؟چرا فكر ميكني كه موسوي و كهروبي نشستند تا از انگليس و آمريكا خط بگيرند؟واي به اون روزي كه پاي آمريكا و انگليس به اين مملكت باز بشه- مردم ايران هم اين رو نمي خواهند چرا فكر مي كنيد كه آزادي يعني كه از فردا خانم ها روسري و چادرشون رو بردارند بياييند توي خيابان - ما همچين چيزي نمي خواهيم -فتنه چيه؟چرا فتنه؟چرا فكر ميكني كه وقتي ميخواهي از كسي حقت رو بگيري ميشي فتنه گر؟اين آقايون گفتند كه آقا در راي گيري تقلب شده مردم هم حمايت كردند- وقتي ميگي فتنه گر يعني به مردم هم داريد اين وصله رو مي چسبانيد مردم ايران فتنه گر نيستند مردم ايران دنبال آزادي در حد تعادل هستند- در زماني كه شما بايد فكر آيندتون رو مي كرديد و براي خانوادتون و براي خودتون بهترين زندگي رو فراهم ميكردي لطف كرديد و رفتيد براي دفاع از وطن-خداوند انشالله اين زحمات رو بي نتيجه نمي ذاره ولي در عوض توي اين دنيا و توي اين مملكت وقتي برگشتيد به چه شكلي از شما استقبال كردند آيا واقعا الان در رفاه هستيد؟من شما رو نمي شناسم ولي ميدونم كه اكثر جانبازان اكثر رزمندگان اسلام از اين وضع مملكت راضي نيستند چون حق اين دوستان واقعا اين نبود -

      • رسول

        البته رزمنده نیستی بسیجی هستی. به هر حال به منفی ها نگاه کن شاید متوجه بشی

      • یه بنده خدا

        yashar جون دمت گرم خیلی خوب گفتی نشون دادی که واقعا منطقی حرف میزنی نه از روی تعصب!
        اینو همیشه یادمون باشه درسته دشمن داریم ولی این دلیل نمیشه که به خاطر ترس از اون کشورها بخواهیم از حق خودمون بگذریمو چشمونو رو خیلی چیزها ببندیم به امید ایرانی بهتر

    • بدون نام

      آقای مطهری به بهانه پیروزی روحانی میخواد بگه هر کی با مطهری مخالفه اقلیته و تندرو و هرکی با مطهری موافقه اعتدال گراست ...

      و این همون دیکتاتوری است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به راستی افرادی که از احمدی نژاد حمایت میکنند چاپلوسانی بیش نیستند مثل امیر ح

    • بدون نام

      با تشکر از اقای مطهری که حرف دل مارو زد

    • بیکار

      احمدی نزاد باید بخاطر قانون گریزی بی سابقه و خود رایی و گندی که به اقتصاد ایران زده محاکمه شود باید بخاطر تعطیلی پروژه ها و فروش ازاد ارز برای جبران 45 درصد کسری بودجه اجرای سلیقه ایی هدفمندی یارانه ها برخلاف ان چیزی که مجلس تصویب کرده بود که این تورم افسارگسیخته و بیکاری را بجان مردم انداخت محاکمه شود.

      پاسخ ها

      • مرجان

        کی میخواد از ش شکایت کنه

      • یه نفر

        یکی نیست به این محمود بگه اخه چرااااا کاری میکنی که خودتو پیش مردم لوس کنی و بگی من بهترین بشر روی زمینم

    • بدون نام

      اون زمان که اینا این همه تخلف کردن شما کجا بودی که بگی باید محاکمه بشن سریع تر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      نکتهء مغفول در خصوص کروبی وموسوی این بود که برخی ار نیروهای خودسر وعنداللزوم خود جوش بیشترین تأثیر را در تحریک طرفداران موسوی و کروبی داشتند ونیز آن خس وخاشاک گفتن آقای احمدی نژاد به طرفداران فریب خوردهء این دو نفر اون همه تبلیغات سوئی که در یک فضای احساسی نسبت به اینها داده شد! وفرصتی که در یک فضای بدور از ارعاب بتوانند سخنان خود را باز گو کنند ئاین در واقع یک سوپاپ اطمینان برای اینان بود ویقینا غائله ختم میشد! بالعکس ما فضا که ندادیم هیچ ! حتی با عناوینی چون وابسته به بیگانگان باعث تحریک بیشتر شدیم! واز این بالاتر تا همین امروز هم برخی را به عنوان ساکتین فتنه سعی در قراردادن اجباری شان در صف ضدانقلاب داریم! متأسفانه به اون بخش از سخنان آقای دکتر مطهری به نقل از پدر شهیدشان که امام علی ع حتی به خوارج تا شمشیر به دست نگرفتند از بیت المال سهم میدادند! توجهی نشد!! (مگر ما شیعه نیستیم؟)

    • سالار

      افرین بر مطهری اگر عدالت باشد احمدی نزاد با کل دولتش هم باید محاکمه شوند اقایان موسوی و کروبی غیر از خواستن حق چیزی دیگر نگفتن آقای احمدی نزاد ماه همیشه پشت ابر باقی نمی ماند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق ؟؟؟؟؟

        اگر پیروزی احمدی نژاد ناحق بوده پیروزی روحانی هم ناحق بوده

      • رسول

        کاربر عزیز تو واقعا خودت میدونی از چی داری دفاع میکنی. دیگه باید چی بشه تا شماها قبول کنین که مردم نمیخوانتون؟ اصلا من امثال شماها رو نمیفهمم به خدا

    • بدون نام

      قبل از موسوی و کروبی باید خود مطهری محاکمه بشه

      پاسخ ها

      • رسول

        منفی ها رو ببین

    • م رضا

      آقای مطهری جون هر کی دوست داری نظر نده.
      باور کن آدم بمیره بهتر از اینه که حل باشه فکر کنه سالمه.

    • سپهری

      آقای مطهری جان مادرت اظهار نظر نکن

    • ali

      چه عجب تو مجلس یه نفر بلده حرف حق بزنه،پس هنوز مجلس نمرده

    • امیر حسین

      اونایی که با 8سال ریاست جمهوری دکتر احمدی نژادنتونستن به دزدی هاشون از بیت المال ادامه بدن و جلوی بخور بخورشون گرفته شد باید هم با دکتر مخالفت کنن چون 8سال سرشون کلاه رفت اما بدونن در تاریخ نمیشه تحریف کرد دکتر احمدی نژاد تنها رییس جمهوری بود که فقط به منافع اکثر مردم که قشر کم درآمد و ضعیف بودن اهمیت داد و از اونا حمایت کرد حالا بد خواهانش چشمشون رو روی واقعیتها ببندن...تا کی...?8سال در کشور سازندگی و پیشرفت بود که حتی مردم عادی هماونارو میدیدن اجرش پیش خدا محفوظه و احتیاجی به امثال مطهری هانیست که اصلا در خور مقام دکتر نیستن که بخوان راجع به ایشون نظر بدن که خوب بوده یا بد آقایوت بیان داخل مردم ببینن که دکتر چقدر محببوبیت داره امثال شما ها در بین مردم جایگاهی ندارن حالا هی بد بگین

      پاسخ ها

      • ....

        مثل اینکه شما توی 8 سال ریاست جمهوری دکتر خوب تونستی بخور بخور کنی که اینقدر سنگشو به سینه میزنی. راست میگی تنها رییس جمهوری بود که از قشر ضعیف حمایت کرد بخاطر همین الان خیلیا به زور میتونن نون خالی بخورن. اینه معنی سازندگی و پیشرفت؟؟؟

      • شایان

        داداش با کی کار داری ؟ سرتو کردی زیر برف از تهت خبر نداری.!! شما بهت ساخته 8 سال نه ؟ تو خانوادتون مریض داشتی شما؟هموفیلی؟ام اس ؟ داشتی ؟ پس لطفا دهنتو باز نکن هرچی در میاد بگو.تا حالا دیدی یه پدر چجوری کمرش میشکنه وقتی بهش میگن به خاطر چندتا الدنگ مثل تو که میرن شعار مرگ بر نصف دنیا رو میدن ، بچش دارو نداره دیگه ؟ تا حالا شده بابات کل پولشو بده فقط واسه دارو و صاب خونتون حکم تخلیه بگیره چون 4ماهه پول نگرفته .؟اونم یه بدبختی مثل بقیه 4 ماه نون ماست خورده . اینا اجر داره بیشعور.
        امثال کسایی که به خاطر بچه مردم از پولشون که سهله ، از آسایششون میزنن اجرشون پیش خدا محفوظه.نشتی تو خونت کانال 6 میبینی فکر میکنی خیلی شاخی ؟ 8 سال شازنگی و پیشرفت ؟ آخه تو کی هستی که امثال مطهری رو قضاوت کنی ؟ 8 سال به تو و امثال تو چسبید ؟ از اختلاص چیزی هم گیرت اومد ؟ شایدم صرافی ای طلا فروشی ای چیزی داری.
        میدونی واسه خاطر 40 تومن زورگیری اعدام یهعنی چی ؟ اصن داداش بگو بدونم تو باقی ؟ تو و امسال تو که به نظرت + دادن تاحالا شده اشک باباتونو ببینین که بچش داره میمیره ؟ 8سال جوونیت حال داد؟با سهمیه تونستی بری دانشگاه ؟ نظرتو خوندم فقط خندیدم. هنوز بچه ای.سختی نکشیدی که به بتونی به خودت اجازه بدی درباره ی منافع قشر کم درامد صحبت کنی.

    • بدون نام

      خدا هست

    • خندون

      موسوی و کروبی آزاد باید گردند...این است شعار 70% مردم ایرانه...
      باور ندارین از مثبت و منفیایی که به این کامنت میدن مقایسه کنید...

    • سهيل

      حبس اين دو از روز اول نه تنها اشتباه بلكه كناه بود اميدوارم بزودي ازاد بشن.

    • الیاس

      حق با مطهریه بقیه هم میدونن فقط به خودشون دروغ میگن رای روحانی بخشی از رای موسوی است.

    • رسول

      اگر میخواهی ملتی را ذلیل کنی کارهای بزرگ را به آدمهای کوچک واگذار کن و کارهای کوچک را به آدمهای بزرگ. دقیقا مثل مملکت ما. محمودی بای بای.

    • بدون نام

      به نظرم همون قدری این دو اقا مقصرند آقای احمدی نژاد هم مقصره چون با صحبت هایش در پس فردای اعلام نتایج آرا، موجب خشم اونها شد. چرا که اون ها را خارج از عرف مانند بچه ها خرد کرد.

    • پارسا

      (السلام علیک یا اباعبدالله)...ظهر روزعاشورا خطاب به لشکر کفر فرمودند:علت اینکه حرف های مرا می شنوید اما درک نمی کنید(نمی فهمید)لقمه های حرامیست که خورده اید.خداوندا! به احترام این ماه عزیز وپرفضیلتت به ما وخاندانمان روزی حلال مرحمت بفرما!وبه احترام فرق شکافته مولا علی (ع)به بزرگان وصاحب منسبانمان بصیرت،عدالت وسعه صدر کرامت کن!امین یارب العالمین

      پاسخ ها

      • ش م

        چند چندی؟ آقا نظرتو بگو چرا داستان طرح میکنی؟

    • سید فرهاد

      آقایان کروبی و موسوی رو محاکمه کنید هم زمان با محاکمه احمدی نزاد

    • ازاد

      احمدي نژادم كم مقصر نيست اينهمه شعار داد اخرش هم دست از پا درازتر رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج