adexo3
۶۱۲۸۴۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازگشت حسن فتحی، داوود میرباقری و عیاری به تلویزیون

كرمی گفت: كارگردانان مطرحی مانند حسن فتحی، داوود میرباقری و رضا میرکریمی مشغول ساخت سریال‌ برای تلویزیون هستند.

باشگاه خبرنگاران: كرمی گفت: كارگردانان مطرحی مانند حسن فتحی، داوود میرباقری و رضا میرکریمی مشغول ساخت سریال‌ برای تلویزیون هستند.

كارگردانان برجسته مشغول ساخت سريال‌های جذاب برای سيما هستندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل روابط عمومی رسانه ملی؛ حسین كرمی رئیس مركز امور نمایشی معاونت سیما گفت: كارگردانان مطرحی همچون داوود میرباقری، رضامیركریمی، حسن فتحی، سیروس مقدم، مجتبی راعی، كیانوش عیاری، محمدحسین لطیفی، بهرام بهرامیان، جواد شمقدری هر كدام مشغول مراحل مختلف نگارش، تولید یا پس از تولید سریال‌های جذاب تلویزیونی هستند و می‌توان این مقطع را مقطعی طلایی برای معاونت سیما توصیف كرد.

وی با بیان این مطلب افزود: هم اكنون حدود ۴۱ سریال در مراحل تولید و پس از تولید قرار دارند و ۵۰ تا ۶۰ سریال مراحل نگارش را می‌گذرانند.

وی با اشاره به مراحل نگارش سریال «سلمان فارسی» به نویسندگی و كارگردانی داوود میرباقری گفت: این سریال برای ۴۰ قسمت طراحی شده و هم اكنون نگارش و بازنویسی ۲۰ قسمت ابتدایی آن به پایان رسیده است. آقای میرباقری مشغول نهایی كردن متن بیست قسمت دوم این سریال مهم تاریخی است.

وی با اشاره به اتمام تولید سریال «پایتخت ۵» تصریح كرد: هم‌اكنون دو سریال عید ما یعنی «پایتخت ۵» و «آرماندو» به پایان تولید رسیده اند و مشغول مراحل نهایی هستند.

رئیس مركز امور نمایشی سیما با بیان اینكه محمدحسین لطیفی سریال «سرّ دلبران» را می‌سازد، گفت: این سریال رمضانی هم تقریباً مراحل پایانی خود را می‌گذراند و امیدوارم لطیفی با این سریال خاطره خوش سریال رمضانی «صاحبدلان» را زنده كند.

وی از ساخت سریال «نفوذ» به كارگردانی جواد شمقدری خبر داد و گفت: این سریال زوایای گوناگون، زمینه‌ها و جهات مختلف نفوذ آمریكا در ایران را روایت می‌كند. این سریال نیز احتمالاً سی قسمت خواهد بود.

او همچنین به نگارش سریالی به كارگردانی رضا میركریمی اشاره كرد و گفت: این سریال به روابط عاطفی در یك خانواده در اواخر دوره قاجار و آغار دوره سلطنت پهلوی می‌پردازد و در ۵۰ تا ۶۰ قسمت طراحی شده است.

كرمی افزود: آقای میركریمی هم اكنون در حال بازنویسی متن و تعیین لوكیشن‌های این سریال در شهرهای قزوین، زنجان و سمنان است و این از آن سریال‌هایی است كه ما بسیار به آن امیدواریم.

رئیس مركز امور نمایشی سیما از بازگشت حسن فتحی به تلویزیون بعد از مدت‌ها خبر داد و گفت: آقای فتحی قرار است كار نگارش سریالی درخصوص هفت پهلوان از قومیت‌های مختلف ایران را به زودی شروع كند و این سریال نقطه بازگشت دوباره او به تلویزیون خواهد بود.

كرمی در مورد پروژه مجتبی راعی نیز اضافه كرد: نقد نظام پهلوی در برخودر با قومیت‌های ایرانی و رنج‌ها و مقاومت‌های آنها در برابر این مظالم مضمون اصلی سریال آقای راعی است. پروژه آقای عیاری نیز قصه جذابی در فضای اقتصاد مقاومتی و مناسبات اجتماعی است كه در دست تصویربرداری است.

او درپایان افزود: این افرادی كه من اسم بردم تنها بخشی كوچك از هنرمندان اثرگذاری هستند كه درعرصه سریال های نمایشی با ما همكاری می كنند و امیدواریم با تامین منابع مالی بتوانیم هم این كارها را به سرانجام برسانیم و هم كارهای بزرگتر و تاثیرگذارتری را برای مردم تولید كنیم.

رئیس مركز امورنمایشی سیما به تاثیرگذاری تولید كارهای نمایشی فاخر در عرصه فرهنگ كشور اشاره و تاكید كرد : دولت كمك و تامین مالی این طرح های بزرگ را فقط كمك به صداو سیما نبیند، بلكه آن را كمك به فرهنگ و فضای فرهنگی كشور بداند كه امروز با تهدیدات فراوان در جبهه جنگ نرم مواجه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج