۶۱۳۱۴۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

رندرهای جدیدی از کامیون تسلا منتشر شد

از رندرها می‌توانیم به خوبی متوجه چهره‌ی متفاوت این محصول تسلا با دیگر کامیون‌های فعلی در بازار جهانی شویم. ظاهر این خودرو نوآورانه شده و از حالت سنتی و متداول کامیون‌ها فاصله‌ی نسبتا زیادی گرفته است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: اگر در جریان تازه‌ترین خبرهای خودرویی این هفته باشید، حتما تصویر لو رفته از کامیون الکتریکی تسلا را دیده‌اید. این عکس که ابتدا در یکی از رسانه‌های آمریکایی منتشر شده بود، به سرعت برداشته شد. نکته جالب این جا بود، پیش از اینکه این تصویر حذف شود، عده‌ای این عکس را ذخیره کرده بودند و آن را به اشتراک گذاشتند تا به سرعت به دست رسانه های خودرویی بیفتد!
رندرهای جدیدی از کامیون تسلا منتشر شد

حالا با توجه به عکس لو رفته و تیزری که مدت‌ها پیش منتشر شده بود، رندرهایی از کامیون الکتریکی تسلا ساخته شده است. در این رندرها سعی شده تا مطابق ظاهر و اطلاعات به دست آمده از نمونه‌ی واقعی کامیون برقی تسلا باشد.
رندرهای جدیدی از کامیون تسلا منتشر شد
از رندرها می‌توانیم به خوبی متوجه چهره‌ی متفاوت این محصول تسلا با دیگر کامیون‌های فعلی در بازار جهانی شویم. ظاهر این خودرو نوآورانه شده و از حالت سنتی و متداول کامیون‌ها فاصله‌ی نسبتا زیادی گرفته است. هم‌چنین به لطف این چهره‌ی مدرن، ایرودینامیک خودرو تقویت شده تا با خطوط و برآمدگی بدنه، مقاومت هوا هنگام حرکت به کم‌ترین حالت برسد.
رندرهای جدیدی از کامیون تسلا منتشر شد

هنوز اطلاعات موثقی درمورد مشخصات فنی این خودرو توسط تسلا منتشر نشده است. با این حال گزارش‌ها می‌گویند که مسافت قابل پیمایش این کامیون بین ۳۲۲ تا ۴۸۳ کیلومتر با یک بار شارژ است. این بازه برای یک کامیون برقی عدد قابل توجهی است. البته اگر یادتان باشد، همین چند وقت پیش بود که یک اتوبوس الکتریکی رکورد جهانی زد. این اتوبوس توانسته بود با یک بار شارژ مسافتی معادل ۱۷۷۳ کیلومتر را طی کند!

تسلا در راهی قدم گذاشته که آینده‌ی خودروها به آن سمت می‌رود؛ تولید خودروهای پاک. حتی به نظر می‌رسد که خودروهای هیبریدی هم در آخر بازی را به ماشین‌های الکتریکی ببازند. تسلا قصد دارد تا در زمینه‌ی خودروسازی، بسیاری از ماشین‌های کلاس مختلف را طراحی، تولید و به بازار عرضه کند. این شرکت تا امروز پیشرفت‌ و ترقی‌های زیادی کرده است. حال باید ببینیم که دیگر شرکت‌های خودروسازی چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صنعت فقط المان.. که گفته سال دیگه کامیونی برقی خواهد ساخت که ازتسلا جلو میزنه...ژاپن و المان این دوکشور صنعت پیشرفته ای دارن

    • بدون نام

      به زودی تمام خودروهای بنزینی مزخرف در تمام دنیا جمع خواهند شد

      ایران خودرو باید غاز بچرونه و ورشکست میشه

      تمام قطعه سازان ورشکست خواهند شد

      آینده جهان و حمل و نقل در دست خودروهای برقی خواهد بود

      به زودی دلکو و بنزین و سیلندر و پیستون و رادیاتور و گاز و غیره برای همیشه در جهان محو خواهند شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج