adexo3
۶۱۳۲۲۴
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

کره شمالی: ترامپ، آتش جنگ با ما را برافروخت

به نوشته خبرگزاری «تاس» «لی هونگ یو» وزیر خارجه کره شمالی در گفت‌‌وگویی اظهار داشت، این «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بود که آتش جنگ با ما را برافروخت.

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه کره شمالی در گفت‌و‌گو با یک خبرگزاری روسی به آمریکا هشدار داد.

به نوشته خبرگزاری «تاس» «لی هونگ یو» وزیر خارجه کره شمالی در گفت‌‌وگویی اظهار داشت، این «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بود که آتش جنگ با ما را برافروخت.

لی هونگ یو در ادامه اظهار داشت : «کیم جونگ یون، رهبر ما به آمریکا به شدت هشدار داده که باید به طور صحیح رفتار کند. اگر آن‌ها نمی‌خواهند به‌خاطر ضربات ما مقابل دیدگان جهانیان خجالت زده شوند، از متاثر کردن ما دست بکشند.»

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت که گفت‌وگویی بین ما با آمریکا بابت برنامه‌ اتمی با وجود رویکرد واشنگتن در نابود کردن کره شمالی صورت نخواهد گرفت.

وزیر خارجه کره شمالی در خاتمه با اشاره به رسیدن به توازن قوای نسبی با واشنگتن گفت که برنامه اتمی کشورش ضامن صلح و بقای امنیت منطقه است.

سخنان وزیر خارجه کره شمالی در حالی بیان شد که منابع خبری چهارشنبه اعلام کردند که ارتش این کشور ۲ جنگنده «بی-۱بی» راهبردی خود را در شبه جزیره کره مستقر کرده است.

به گفته فرماندهی مشترک آمریکا در کره جنوبی، این بمب افکن‌ها سه شنبه شب به همراه جنگنده‌های ژاپنی و کره جنوبی بر فراز دریای شرق رزمایش شلیک موشک هوا به زمین انجام داده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهمن منظری

      کره شمالی تا حالا به چه کشوری تجاوز کرده است ولی اگر امریکا راست می گوید جلوی بمب اتمی اسراییل را بگیرد که سابقه تجاوز وترور دارد وباعث بی ثباتی منطقه شده است پس امریکا می خواهد در جهان قلدری بکند ودوست دارد در جهان قلدری بکند وگرنه خوب می داند که کره شمالی قصد تجاوز به کشوری را ندارد اگر امریکا سرجای خودش بشیند صلح وارامش در دنیا مهیا میشود وامریکا با این رییس جمهور سخیفش دنیا را بهم زده وباعث اینهمه جنگ و خونریزی شده است هر کجا جنگی باشد حتما امریکا در ان نقش داشته است وخدا کره شمالی را در جلوی او سبز کرد تا در جهان سرافکنده شود ومقابل کشور کوچکی ناتوان شود ومورد تمسخر دنیا شود

    • بدون نام

      آمریکا و ترامپ کلا با همه سر جنگ دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج