adexo3
۶۱۳۳۶۹
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

مرگ یک معتاد در مسیر کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز

برادر یک معتاد ۳۵ ساله قصد داشت برای چندمین بار به برادرش کمک کند واو را از چنگال مواد افیونی نجات بدهد اما او مسیر اشتباه مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز را برگزید و برادر معتادش را به عواملی معرفی کرد که قرار بود او را به طور غافلگیرانه به مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در منطقه خواجه ربیع ببرند.

روزنامه خراسان نوشت: برادر یک معتاد ۳۵ ساله قصد داشت برای چندمین بار به برادرش کمک کند واو را از چنگال مواد افیونی نجات بدهد اما او مسیر اشتباه مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز را برگزید و برادر معتادش را به عواملی معرفی کرد که قرار بود او را به طور غافلگیرانه به مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در منطقه خواجه ربیع ببرند.

در پی این درخواست سه جوان ۳۸،۳۰ و ۲۸ ساله به منطقه ۱۵ خرداد مشهد رفتند و معتاد ۳۵ ساله را که خواب بود بیدار کردند تا او را سوار خودرو کنند. در همین حال معتاد مذکور که هیکل درشتی نیز داشت با این افراد درگیر شد و نمی خواست به زور راهی مرکز ترک اعتیاد شود.

این در حالی بود که سه جوان یاد شده نیز به زور متوسل شدند و تلاش کردند به هر طریق ممکن او را سوار خودرو کنند. در مسیر حرکت از روی پله ها درگیری بین آن ها ادامه یافت ولی بالاخره سه جوان مذکور، او را سوار خودرو کردند و به راه افتادند اما در مسیر حرکت، متوجه وخامت حال معتاد جوان شدند و بلافاصله به سمت درمانگاه خواجه ربیع به راه افتادند. این گزارش حاکی است پزشکان درمانگاه با مشاهده وضعیت وخیم معتاد جوان، از همراهان وی خواستند هرچه سریع تر او را به بیمارستان مجهز برسانند. در همین حال سه فرد همراه معتاد، با برادر وی تماس گرفتند و از او خواستند خود را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد برساند اما دیگر دیر شده بود و اقدامات پزشکی برای نجات این معتاد بی نتیجه ماند و وی جان سپرد.

با گزارش این ماجرا به قاضی ویژه قتل عمد، دقایقی بعد قاضی کاظم میرزایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم مرکز درمانی شد و وجود آثار ضرب و جرح روی پیکر متوفی از مرگ مشکوک و دلخراش معتاد ۳۵ ساله حکایت داشت. به همین دلیل، قاضی میرزایی دستور بازداشت سه مرد جوان را صادر کرد و کارآگاهان اداره جنایی طی چند ساعت موفق به دستگیری متهمان شدند.

سه مرد جوان با تشریح جزئیات این پرونده مدعی شدند که معتاد ۳۵ ساله هنگامی که با آنان روی پله های منزل درگیر شد خود را به این سو و آن سو پرت می کرد تا از چنگ آن ها بگریزد که در این هنگام سر وی به در و دیوار می خورد و به خاطر تاریکی فضا تشخیص نمی دادیم که او سرش را به کجا می کوبد! گزارش خراسان حاکی است در حالی که تحقیقات پلیس با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی میرزایی ادامه داشت اولیای دم با حضور در دادسرا از متهمان مذکور گذشت کردند و بدین ترتیب پرونده جنایی یاد شده در مسیر رسیدگی های بعدی قرار گرفت.

شایان ذکر است به دستور قاضی ویژه قتل عمد، اقدامات قانونی نیز درباره مرکز غیرمجاز ترک اعتیاد صورت گرفت و این پرونده که هم اکنون شکل جنایی به خود گرفته منتظر نظر پزشکان قانونی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معتاد باید خودش بخواد نه به زور ...

    • ژب

      این همه مراکزترک اعتیاددرسطح کل شهرهاکوچک وبزرگ حتی روستاازکجابفهمن غیرمجازه

    • بدون نام

      خدایا شکرت!مرگ هر معتاد باعث خوشنودی من و تمام جامعه است.این موجدات رو باید به فجیح ترین نوع کشت و جنازشونم بنداز جلوس لاشخورا.

      پاسخ ها

      • تنها

        وا

      • بدون نام

        13/50 به نظر شما کسی که سر سفره پدرش بزرگ شده و لقمه حلال خورده به مرده دیگران توهین میکنه؟ انسانیت مهم تر از هر چیز است، اعتیاد فقط یک بیماری است، سعی کنیم انسان باشیم،

    • بدون نام

      ۱۳:۵۰ هرکس ادعا کرده خودشم معتاد شده

    • بدون نام

      ما یک ضرب المثل داریم که میگه به دیوار خرابشده کسی نخند که دیوار خودتم خراب میشه .

      پاسخ ها

      • امیرایدون

        اقای محترم جمع نبند مرگ معتاد باعث خوشحالی جامعه میشه معتاد یک بیمارجنایتکار نیست

      • بدون نام

        ایوللللللللللل

    • بدون نام

      متاسفم برای اون دوستی که چنین فکری رادررابطه بامعتادین داره!!!خداوندبه راه راست هدایتت کنددوست سالم وپاک وعاری ازامراض ومریضی های خداوندی ..شماپاک باش کاری به کارفردی که اعتیادداره نداشته باش چونکه خودجنابعالی فعلابه اعتیادی دچارهستیدکه نمیدانید.

    • بدون نام

      واقعامدیریت درحدافغانستان وعقب موندس اصل این کمپهاکجای دنیااینجوراداره میش همش به خاطرفقروبیکاریه محتاط میشن چون دولت وظیفش دادن شغل وانجام نمیده برعکس اروپا

    • جان علی

      جناب آقای بینام ۱۳-۳۰شما اگر یه کم با تفکر بسیار بیایید نظر بدهید متوجه می شوید که نظرتان اشتباه هست شاید خود شما ویا یکی از عزیزانتون دچار چنین بیماری شود هیچ کسی معتاد به دنیا نمی آید عوامل بسیاری دست به دست میدهند تا یکی تو جامعه معتاد بشه خود جامعه نیز مقصر هست توی کشوری که تهیه مواد مخدر مثل خریدن آبنبات چوبی سهل و آسان است و سن اعتیاد بسیار پایین اومده هر خانواده ای در معرض خطر است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینجا هیچ 13/30وجود نداره،! اگر عمر اعتیاد هم به پنج ساله ها برسد باز بیمار هستن، ما همه تابع قانون و کارشناسان هستیم مگر نه اینکه افراد خبره و آگاه و دارای بینش و حق اظهارنظر این مورد را گفته اند که معتاد بیمار است از طرفی با اعتیاد صرف نظر، درست نیست پشت سرش میت حرف زد و یا به عزیز دیگران که فوت شده دشنام یا حرف زشت زده، کجای آدمی که به میت توهین میکنه، و مرده دیگران را حرف سخیف میزنه و آرزوی مرگ برایش دیگران میکنه اونجا هم وحشت ناک میشود انسان نامید؟؟

    • بدون نام

      خجالت بکش

    • بدون نام

      بدون نام 13/50اون معتاد فقط خانه خودش را خراب کرد ولی تو خانه صدها راخراب کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر گرامی 22/55اون کاربر 13/50فقط میشه گفت عقده حقارت خودش و یا ساديسم دارد، و الا اگر کسی هم معتاد باشد که! بیماری اعلام شده، فقط به خودش در نهایت خانواده خودش ضرری میزنه ولی 14/50با وقاحت آرزوی مرگ مردم را داره، مشخص است اگر چنانچه بتواند چه ها بکند اما اینگونه افراد فقط در افکار پوچ و واهی خود گرفتار شده و عاقبت افسردگی و مرگ زود رس دچار میشوند، برای اینکه از خدا بخواد این افراد بیمار را کمک کند خداوند بزرگی، از او مرگ دیگران را می طلبد، انگار این دنیا ارث شخصی پدر او و یا مهره مادرش است، خدا به دور، واآآآآآ

    • بدون نام

      سپاس کاربر جان علی واقعا منطقی گفتیدبعضی ها ازحقیقت فرارمیکنند من خودم طوری بود که روزانه یه بسته سیگارمیکشیدم الان دوساله ترک کرده ام اصلادیگه لب به این چیزها نمیزنم خواستن توانستن است حالاهرچی بخواد باشه ترک کنید وآن روز رو هم جشن بگیرید تاشرمنده خود وخانواده عزیزتون نباشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج