۶۱۴۲۴۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

وجود اختلافات شدید میان پیشمرگ‌ها در کرکوک

یکی از رهبران حشد شعبی اعلام کرد: اختلافات شدیدی میان رهبران پیشمرگ در کرکوک وجود دارد. رهبران نزدیک به بارزانی خواهان جنگ و درگیری هستند.

خبرگزاری ایسنا: یکی از رهبران حشد شعبی اعلام کرد: اختلافات شدیدی میان رهبران پیشمرگ در کرکوک وجود دارد. رهبران نزدیک به بارزانی خواهان جنگ و درگیری هستند.

جبار المعموری، یکی از رهبران حشد شعبی با بیان اینکه با بیشتر رهبران نیروهای پیشمرگ در کرکوک روابط خوب و برادرانه داشته و دائم با هم در ارتباط هستند، گفت: به دلیل تحولات اخیر کرکوک اختلافات شدیدی میان رهبران پیشمرگ به وجود آمده است.

این رهبر حشد شعبی افزود: رهبران ارشد نیروهای پیشمرگ نزدیک به مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق با حشد شعبی و نیروهای امنیت به ستیز برخاسته و خواهان جنگ هستند. این در حالی است که رهبران دیگر پیشمرگ‌ها که از حزب اتحادیه میهنی هستند این اقدام را رد کرده و در برابر آن ایستاده‌اند زیرا از خطرات آن آگاه هستند.

وی افزود: برخی از رهبران نیروهای پیشمرگ به ضرورت عدم برخورد با حشد و ارتش عراق و عمل براساس اصول قانون اساسی جهت حل مشکلات موجود ایمان دارند.

معموری در ادامه تصریح کرد: مساله خطرناکی که اکنون کرکوک را تهدید می‌کند همین رهبران نزدیک به بارزانی است که برای تشدید بحران هرکاری انجام می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رضا منزه

      دشمنان اسلام از وحدت و یکپارچگی مسلمانان همیشه وحشت داشته و دارند لذا بر این عقیده هستند که اگر وحدت را بشکنند و یکپارچگی آنان را همانند لقمه های کوچک غذا کنند راحتر بلعیده خواهند شد ایکاش مردم کرد عراق متوجه شوند که چه کسی از تکه تکه شدن آنها سود خواهند برد ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج