اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۴۵۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

علی‌آبادی، استاندار زنجان یا شهردار تهران؟

رئیس کمیته ملی المپیک درباره آینده کاری خود بدون اینکه توضیح خاصی بدهد، گفت: بعد از پایان دولت دهم استاندار زنجان می‌شوم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیته ملی المپیک درباره آینده کاری خود بدون اینکه توضیح خاصی بدهد، گفت: بعد از پایان دولت دهم استاندار زنجان می‌شوم.

محمد علی‌آبادی که در انتخابات شورای شهر تهران نتوانست آرای لازم را کسب کند در گفت‌وگو با جهان نیوز در خصوص آینده محمود احمدی‌نژاد اظهار کرد: کسی که رئیس‌جمهور است باید بعد از پایان دوره ریاست جمهوری مورد توجه و احترام قرار بگیرد.

وی افزود: این شان نظام جمهوری اسلامی است که فردی که ۸ سال رئیس جمهور بوده حالا هر کس که باشد مورد احترام باشد و برای رئیس جمهو‌ بعدی هم همان احترام و شانیت را باید قائل شویم؛ احترام به رئیس‌جمهور، احترام به نظام و کشور است.

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه رها کردن فردی که رئیس‌جمهور بوده منطق عقلی ندارد، با دفاع از تشکیل دفتر رئیس‌جمهور سابق تصریح کرد: فکر می‌کنم کار بدی نباشد؛ حالا چه به صورت دفتری یا غیر دفتری باشد، باید نظام به فردی که برایش کار کرده بچسبد و اجازه ایجاد زاویه و جدایی را ندهد.

وی درباره آینده کاری خود که این روزها جایگاه بعدی دولتمردان کنونی موضوع داغ محافل رسانه‌ای است بدون اینکه توضیح بیشتری بدهد، گفت: بعد از پایان دولت دهم استاندار زنجان می‌شوم.

یکی از اطرافیان علی‌آبادی هم که به نظر محافظ وی می‌رسید با صدای بلند فریاد زد "از من نشنیده بگیرید، گزینه جدی شهرداری تهران است".

ادعای استانداری زنجان در حالی از سوی علی‌آبادی مطرح می‌شود که معمولا افراد بازنشسته به طنز می‌گویند "استاندار زنجان شده‌ام" یعنی دیگر بازنشسته شده‌اند و به امور مربوط به همسر خود (زن جان) و زندگی شخصی رسیدگی می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر سمت دولتى و رسمى كه به ايشون داده شود يعنى من و هم فكرانم رأى خودمون رو به صندوق اشتباهى ريختيم!

    • بدون نام

      همون استاندار زن جان بشه بهتره چون نیازی به انگلیسی حرف زدن نداره

    • ali

      به درد مترسک سر جالیز هم نمی خوره چه برسه به....

    • امین

      وای بر این مملکت!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج