۶۱۵۲۰۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نقش آفرینی ویل اسمیت در «جاسوس مخفی شده»

ویل اسمیت بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در ایران برای بازی در فیلم "بچه‌های بد" شناخته شده به فیلم "جاسوس مخفی شده" پیوست.

خبرگزاری میزان: ویل اسمیت بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در ایران برای بازی در فیلم "بچه‌های بد" شناخته شده به فیلم "جاسوس مخفی شده" پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، ویل اسمیت بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در ایران برای بازی در فیلم "بچه‌های بد" شناخته شده به فیلم "جاسوس مخفی شده" پیوست.
نقش آفرینی ویل اسمیت در «جاسوس مخفی شده»

علاوه بر ویل اسمیت، "تام هالند" بازیگر جدید نسخه تازه مرد عنکبوتی نیز به این فیلم اضافه شده است. این بازیگر جوان سینما این روزها همچنان مرد عنکبوتی را در سینماهای جهان در حال اکران دارد.

این فیلم بر اساس انیمیشنی با همین نام که در سال ۲۰۰۹ ساخته شده بود به نگارش در آمده است. هنوز در مورد سایر عوامل و همچنین کارگردان این فیلم صحبتی به میان نیامده است.

جدیدترین فیلم سینمایی "ویل اسمیت" ستاره سینمای هالیوود با نام "درخشان" این روزها آماده اکران بوده و از دسامبر ۲۰۱۷ راهی سینماها خواهد شد.

نقش آفرینی ویل اسمیت در «جاسوس مخفی شده»

این تریلر فانتزی که متعلق به شبکه "نتفلیکس" است این روزها در لس آنجلس در حال ضبط است و جوئل ادگارتن و نومی ریپس از دیگر بازیگران پروژه جدید آیر هستند. داستان فیلم درباره یک انسان (اسمیت) و یک ارک (اسمیت) است که باید در محافظت از عصایی جادویی از پلیس‌ها، جنایتکاران و گروهی از موجودات ماوراء طبیعی پیشی بگیرند.

در این فیلم علاوه بر "ویل اسمیت"، "براندون لاورنس"، "نائومی ریپس"، "ادگار رامیرز" و "جوئل ادگارتون" از جمله بازیگرانی هستند که در درخشان به ایفای نقش پرداخته اند.

نقش آفرینی ویل اسمیت در «جاسوس مخفی شده»

مکس لندیس نویسنده فیلم‌ها "تاریخچه" ساخته جاش ترانک و "ویکتور فرانکشتاین" نگارش سناریوی "درخشان" را به عهده داشته که تا امروز جزییات بسیار کمی درباره خط داستانی آن منتشر شده است.

آیر که سال گذشته فیلم موفق "جوخه انتحاری" را با همکاری "برادران وارنر" روی پرده داشته، این‌بار به سراغ سوژه‌ای فانتزی ماورایی رفته و انتظار می‌رود با استقبال خوبی هم روبرو شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج