اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۵۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

الن دیجنرس مجری اسکار شد +عکس

الن دیجنرس چهره سرشناس دنیای تلویزیون برای دومین بار اجرای جوایز سالانه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی را به عهده می‌گیرد.

خبرآنلاین: الن دیجنرس چهره سرشناس دنیای تلویزیون برای دومین بار اجرای جوایز سالانه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی را به عهده می‌گیرد.

دیجنرس جمعه شب از طریق توئیتر خبر انتخاب خود را به عنوان مجری هشتاد و ششمین دوره جوایز اسکار اعلام کرد، خبری که آکادمی هم آن را تایید کرد.

آکادمی برنامه‌ریزی برای برگزاری جوایز اسکار ۲۰۱۴ را خیلی زود آغاز کرد. ماه آوریل کریگ زیدان و نیل مرون بار دیگر به عنوان تهیه‌کنندگان پخش تلویزیونی جوایز اسکار معرفی شدند و اعلام شد هشتاد و ششمین دوره جوایز آکادمی یکشنبه دوم مارس ۲۰۱۴ (بامداد دوشنبه ۱۲ اسفند به وقت ایران) در دالبی تیه‌تر در هالیوود اند هایلند در لس آنجلس برگزار و از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شود.

الن دیجنرس مجری اسکار شد +عکس

دیجنرس در حالی به عنوان مجری جوایز اسکار امسال انتخاب شد که هیئت رئیسه آکادمی چهارشنبه صبح شریل بون آیزاکس را به عنوان رئیس آکادمی انتخاب کرد.

انتخاب دیجنرس که به خاطر شوخی‌های هیجان‌انگیز‌تر و در عین حال ملایم‌تر معروف است، نشان می‌دهد جوایز اسکار ۲۰۱۴ قطعا فضایی متفاوت با جوایز اسکار پارسال با اجرای ست مک‌فارلین خواهد داشت که اجرای او از جهاتی از جمله اجرای آهنگی درباره مسئله برهنگی بازیگران زن هالیوود با انتقادهایی روبرو شد.

الن دیجنرس سال ۲۰۰۷ هم مجری جوایز اسکار بود و به خاطر کار خود نامزد جایزه امی شد.

او به عنوان مجری در تلویزیون بسیار موفق بوده، اما در سینما حضور قابل توجهی نداشته است. اخیرا اعلام شد دیجنرس در دنباله انیمیشن موفق «پیدا کردن نیمو» تولید دیزنی و پیکسار با عنوان «پیدا کردن دوری»، بار دیگر بجای ماهی فراموشکار محبوب صحبت می‌کند.

اسامی نامزدهای هشتاد و ششمین دوره جوایز اسکار پنجشنبه ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) اعلام می‌شود.

در ۱۵ سال اخیر بیلی کریستال (چهار بار)، استیو مارتین (دو بار و یک بار دیگر به همراه الک بالدوین)، ووپی گلدبرگ (دو بار)، جان استیوارت (دو بار)، دجنرس، هیو جکمن، کریس راک و سال ۲۰۱۱ آن هاتاوی و جیمز فرانکو به طور مشترک، مجری این مراسم بوده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج