adexo3
۶۱۶۴۱۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

شریعتمداری: با افزایش قیمت ها مقابله کنید

وزیر صنعت با اشاره به تلاش برخی افراد برای بازارسازی‌های کاذب، با هدف افزایش قیمت کالاها، از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خواست تا اجازه افزایش قیمت‌ها و فشار بر مردم را ندهد.

خبرگزاری مهر: محمد شریعتمداری در جلسه ستاد تنظیم بازار، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک شبکه کارآمد و متناسب با وضعیت عرضه و تقاضا برای محصولات اساسی مانند برنج در سطح کشور، افزود: استفاده از نقش فروشگاه‌های زنجیره ای برای عرضه محصولات و راه اندازی شرکت های خاص برای پیش فروش محصولاتی مانند برنج از کشاورزان نیز، در تنظیم بازار این گونه کالاها می تواند مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به بازارسازی‌های به وجود آمده از طریق برخی افراد برای افزایش قیمت کالاها ، گفت: برخی افراد سودجو برای افزایش قیمت کالاهای ضروری و اساسی مردم، با روش‌های خاصی بازارسازی می‌کنند که بزرگ نمایی موضع گیری‌های سیاسی بین‌المللی از جمله این روش‌های سودجویانه است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر نقش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در زمینه کنترل و نظارت بر افزایش قیمت‌ها، تصریح کرد: این سازمان با اقدامات کنترلی و رصد مداوم بازار اجازه ندهد مسایل سیاسی در سطح بین‌المللی بهانه و دستاویزی برای افزایش قیمت کالاها و فشار به مردم شود.

شریعتمداری نقش اتاق‌های اصناف و سازمان صدا و سیما را در افزایش آگاهی مردم نسبت به ارتباط مسایل سیاسی بین المللی و اقتصاد و بازار تأثیرگذار دانست و گفت: صدا و سیما با ساخت برنامه‌های محتوایی، در زمینه ساده سازی مسایل و موضوعات روز برای آحاد جامعه بکوشد و اتاق‌های اصناف با برگزاری جلسات با رؤسای اتحادیه‌های صنفی نیز می‌تواند این وظیفه مهم را انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه دیگه برنج وچای اینجوربگیرتاچیزای دیگه چیه که گران باشه حیفه اون پولی که داریم برای برنج وکلی وسایل دیگه میدیم خودکشاورزایی که نتونن ازپس گرانی وسایل بربیان کلی اعتراص میکنن شماهم آقای شریعتمداری لطف کن دیگه ازخیر حذف برچسب کالا بگذر حتماهم بایدقیمت وتاریخ مشخص شودخدابه دادمردم برسه

    • سید عبدالله طاهری

      با بیستی فرمایش اقای شریعت مداری بطور سازمانی پیگیری شود تا بهترین وجه اثر گذاری را داشته باشد

    • سید عبدالله طاهری

      با بیستی فرمایش اقای شریعت مداری بطور سازمانی پیگیری شود تا بهترین وجه اثر گذاری را داشته باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج