adexo3
۶۱۷۰۹۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

روحانی: ملت ایران قدردان خانواده‌ شهدا هستند

رئیس جمهور در دیدار با جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی، گفت: شما جانبازان عزیز کار بزرگی انجام دادید و علاوه بر شرکت در دفاع مقدس، سال‌هاست که رنج جانبازی را تحمل کرده اید.

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در دیدار صمیمی با مرتضی رحمانی نهاد از جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده وی، اظهارداشت: شما جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه ما دارید و ملت ایران نیز ملت قدردانی نسبت به شما ایثارگران و خانواده‌ معظم شهدا هستند.

رئیس جمهور افزود: دیدار با شما همیشه روحیه بخش است، انرژی می‌گیریم و احترام جامعه نسبت به ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس، نشان می‌دهد که ملت ایران زنده و قوی است؛ پای عهد و آرمان خود ایستاده و به ارزش‌های مکتبی پایبند است.

روحانی در پاسخ به ابراز لطف و تشکر خانواده جانباز مرتضی رحمانی، برای حضور و دیدار با ایشان، تصریح کرد: این کمترین کاری است که می‌توانیم به عنوان قدردانی‌مان از شما انجام دهیم.

مرتضی رحمانی نهاد زمستان سال ۶۲ در منطقه چنگوله مهران و نیز در عملیات خیبر در بمباران جنگنده‌های رژیم بعثی به درجه رفیع جانبازی نایل شده است.

در این مراسم که حجت‌الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی نیز حضور داشت، رییس جمهور از این جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی، با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آورد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استاد فکر کنم بقيه مردم کشور آدم نيستند !
      همه وظائف خودشونو نسبت به کشور زمان جنگ انجام دادن حالا يه عده مردن و يه عده ديگه مجروح شدن و يه عده هم سالم موندن ولى مدرکى ندارن که نشون بدن تا مردم ايران قدر شناس اون باشن و بچه هاشونم بتونن فيضشو ببرن !

    • حامدحامدخورشيدي

      ملت ايران هميشه قدردان بودن ازخانواده شهدا رءيس جمهورعزيزهم همينطورولي ماكه خانواده شهداهستيم چراانقدربابدبختي زندگي ميكنيم كه ٢٩سالم هست يك كاربهم ندادن همش دنبال كارميگردم خانوادم هم همينطور زن شهيدكه مادرم باشه با٥١سال سن كارميكنه توخونه اين اون بنيادشهيدهم هيچ رسيدگي نميكنن وبدترين منطقه مشهدجايه كه همه خلافكارهستن بخاطراجاره كم اونجازندگي ميكنن بدهمه ميگن خانواده شهداهستيم ماكه چيزي نديديم به كسي چيزي ميدن كه پارتي داشته باشه نه ماكه به غيرازخداهيچ پارتي نداريم اگه كسي صدام رومبشنوه ازبالادستيها رسيدگي كنن

    • بدون نام

      مردم همیشه مدیون و قدردان خون شهدا هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج