جاباما
۶۱۸۸۹۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

اولین اپیزود از فصل هشتم سریال «مردگان متحرک» امروز پخش خواهد شد

سکانسی از قسمت اول فصل۸ «مردگان متحرک»

در حال حاضر ۲ سریال جذاب و پرطرفدار وجود دارد که سال ها از شروع پخش آن ها گذشته و دستکم یک فصل دیگر نیز از آن ها در سال های آینده پخش خواهد شد.

روزیاتو: در حال حاضر ۲ سریال جذاب و پرطرفدار وجود دارد که سال ها از شروع پخش آن ها گذشته و دستکم یک فصل دیگر نیز از آن ها در سال های آینده پخش خواهد شد.
سکانسی از قسمت اول فصل8 «مردگان متحرک»
در دورانی که عصر طلایی تلویزیون بوده و همه جا سخن از سریال های تلویزیونی است هیچ سریالی به اندازه این دو نقل محافل نیست. هر دو این سریال ها بر اساس کتاب های پرطرفداری ساخته شده و با شخصیت های متفاوت و فراوان خود داستان های جذاب و پیچیده ای را برای تماشاگران به تصویر کشیده اند. اولی سریال «بازی تاج و تخت» است که پخش فصل ماقبل آخر آن (فصل هفتم) چند هفته پیش به پایان رسید.

دومی نیز سریال «مردگان متحرک» از شبکه اَی ام سی که امشب فصل هشتم آن روی صفحه تلویزیون های تماشاگران طرفدار این سریال قرار خواهد گرفت و اولین اپیزود از فصل هشتم، صدمین اپیزود این سریال خواهد بود که موفقیت بزرگی برای شبکه سازنده به شمار می آید. فصل گذشته شاهد معرفی یکی از شخصیت های محبوب کتاب های کامیک این سریال یعنی شخصیت ازیکیل و ببر بنگالی دست آموزش، شیوا، و جوامع متعدد دیگری از بازماندگان بیماری ترسناک و آخرالزمانی بودیم که همه را به زامبی هایی ترسناک تبدیل کرده است. ریک و گروهش متحمل خسارت های شدیدی شده و تعدادی از افراد اصلی گروه خود را از دست دادند.
سکانسی از قسمت اول فصل8 «مردگان متحرک»

بدین ترتیب ریک برای مدتی تحت سلطه نیگان و گروهش درآمد تا جان بقیه اعضای گروه را نجات دهد. سرانجام وی موفق شد با همراهی گروهی از اجتماعات دیگر که تفکرات و رویه های مشابهی داشتند ارتشی تشکیل داده و برای رویارویی نهایی با گروه نیگان آماده شوند. رابرت کرکمن، یکی از تهیه کنندگان این سریال در باره فصل هشتم سریال گفته است:" همه می دانیم که سیر داستانی سریال به سمت یک جنگ تماع عیار و همه جانبه پیش می رود. در فصل هشتم ما سعی کرده ایم داستان را با سرعت بشتر، پر از صحنه های اکشن و پرهیجان پیش ببریم. در هفت فصل گذشته، ما همه شخصیت ها را به ثباتی رسانده ایم و این بار زمان آن رسیده که آن ها را بشکنیم، تا درجه ی خاص و معینی".
سکانسی از قسمت اول فصل8 «مردگان متحرک»

علاوه بر نبرد بین ریک و نیگان، به نحوی شاهد یک جهش زمانی بعد از به پایان رسیدن این ترس آخرالزمانی هستیم که ریک را با ریش های کاملاً سفید و در سال های بعد از این نبردها نشان می دهد. این موضوع با آن چه که کرکمن در مورد تسریع یافتن سیر داستانی سریال در فصل هشتم گفته بود تطابق دارد. اگر شما نیز به عنوان دوستداران ایرانی این سریال می خواهید ببینید که در فصل هشتم چه اتفاقاتی خواهد افتاد باید تا فردا صبر کنید که نسخه های اولیه از اپیزود اول فصل هشتم منتشر شود. فعلا می توانید بخش کوتاهی از این فصل را در ادامه مشاهده نمایید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
سکانسی از قسمت اول فصل8 «مردگان متحرک»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج