اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۹۶۷۲
۲۱ نظر
۵۰۱۴
۲۱ نظر
۵۰۱۴
پ

سرایدار متجاوز مدرسه دستگیر شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سرایدار مدرسه اسلام آباد ارومیه لحظاتی پیش خبر داد.

خبرگزاری مهر: سردار ناصر اصلانی در خصوص حوادث عصر دوشنبه در منطقه اسلام آباد ارومیه اظهارداشت: سرایدار مدرسه دخترانه اسلام آباد لحظاتی پیش دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم اطمینان داشته باشند با متخلفان این حادثه برخورد قانونی خواهد شد اظهارداشت: حادثه از این قرار است که در پی اعلام مدیر مدرسه در ساعت ۱۴ عصر امروز دوشنبه مبنی بر اینکه تعداد ۲۰۰ نفر از اهالی محل به مدرسه حمله کردند ماموران به محل اعزام شدند.

سردار اصلانی اضافه کرد: در این تماس اعلام شد که توسط نیروی خدماتی مدرسه یکی از دختران پایه ۵ ابتدایی مدرسه ایجاد مزاحمت کرده است بلا فاصله کارکنان پلیس در محل مورد نظر حاضر و مشخص شد موضوع مربوط به سه روز پیش بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون خانواده متهم هیچ شکایتی نداشته است عنوان کرد: فقط عده ای افراد فرصت طلب با حمله به مدرسه زمینه ساز درگیری در منطقه شده و نسبت به تخریب شیشه های مدرسه اقدام کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در جریان درگیری های امروز متاسفانه بخشی از اموال عمومی آسیب دیده و به سه دستگاه خودرو خسارت مالی وارد شد.

سردار اصلانی گفت: فرد مورد نظر شناسایی و توسط پلیس دستگیر شده و توسط دادستان ارومیه و ورود قاضی ویژه موضوع در حال رسیدگی است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم ارومیه که همکاری خیلی خوبی با پلیس داشتند و درخواست کرد با افراد فرصت طلب که نظم عمومی را هم می زنند برخورد کرده و مراتب را به پلیس گزارش کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل

      همون که تکذیب شده بود ؟!!!

    • عسل

      همون که تکذیب شده بود ؟!!!

    • مهدی از گلستان

      وقتی اسم ناموس بیاد ...آفرین ب غیرت ترک زبانها،،امیدوارم این خبر واقعیت نداشته باشه،و طرف بی گناه باشه،خدا بخیر کنه وگرنه فاتحش خوندس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از روی غیرت مدرسه رو داغون کردن؟؟
        کمی عقل هم بد نیست!

    • بدون نام

      اگر اعتراض نباشه غیرت نیست

    • بدون نام

      مردم باید برخورد جدی با مسولان اداره اموزش وپرورش داشته باشن

    • بدون نام

      اگه برخورد صورت نگیره فردا معلم به دانش اموز تجاوز میکنه

    • بدون نام

      خوب جالبه فرماندار ارومیه با چه نظری تکذیب کرده.در حالی که سرایدار در حیاط مدرسه دیش ماهواره گذاشته و حتی موضوع به اطلاع حراست آموزش وپرورش رسیده بود ولی اقدام و پیشگیری نکردند.

    • ســـامــے ارباب زاده

      آقای سردار اینا فرصت طلب نیستن به تنگ اومدن احساسات مردم جریحه دار شده هر روز یه خبر یه روز بچه های مردم تومدرسه شین آباد تو آتیش میسوزن یه روز معلم مداد وتو سره بچه فرو میکنه امروزم که فراش مدرسه دختر مردم بغل میکنه و.......

    • بدون نام

      هر روز اخبار تعرض و ... مردای ایرونی چقدر حریص شدن. البته بعد از هر خبر تعرض، یه زن رو تو ماجرا پیدا می کنن تا اون رو مقصر اصلی معرفی کنن و باز هم، هر روز این مردان جریح تر و وقیح تر میشن. و سال هاست که این ماجرا ادامه داره

    • بدون نام

      خوب شده دختره کشته نشده

    • بدون نام

      هر دم ازین باغ بری میرسد،تازه تر از تازه تری میرسد.

    • بدون نام

      اگر برای دختر خودت همین اتفاق می افتد ایا به ابن راحتی میگفت هیچی نبوده و رضایت میدادی؟

    • محمدرضا بختیار

      سردار عزیز چه دلیلی دارد که بی وجدانی و بی غیرتی و بی تعصبی یک نفر خوک صفت را در برابر اعادی حق و حقوق فردی و شخصیت اجتماعی و دریای غیرت و انسانیت را به فرصت طلب تشبیه می کنید من اگر به جای جنابعالی و استاندار ارومیه بودم بی درنگ مدیران اداری اموزش پرورش را که در جهت استخدام چنین بی صفتی در مدرسه دخترانه همکاری داشتند را بازخواست و توبیخ می کردم شما سیل خشم هموطنان عزیز و غیرت و تعصب را کم بها جلوه ندهید و جای تاسف است که شما و قانون ما در انتظار شاکی و شکایت می گردد این عمل وقیح نیازی به شاکی ندارد لطفا با چنین هنجار شکنی های قله ای هیچ توجیه وجود ندارد و آینده و شخصیت و آرزو و آمال یک طفل معصوم بی جهت به یغما سپرده شده و اثار روانی این موضوع حتی بر خویشاوندان این معصوم بهایش چیست

    • بدون نام

      بهتره به جای برخورد چماقی با این جوانان به دلایل انجام این کار زننده توسط توجه شود باید برسی شود چرا جوانان عزیز مملکت ما چرا رو به کار میارن دستگیری و برخورد با این جوانان هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد من فکر میکنم تا وقتی تضاد طبقاتی به این شدیدی در مملکت ما وجود دارد این حرکتها از جوانان ادامه دار خواهد بود

    • حسام

      این کثیف مه باید به سزای اعمالش برسه.بحثی نیست اما وقتی تو کامنتها مینویسیم .."مردای ایرونی چقدر حریص شدن" داریم راجب به پدر,برادر و حتی همسر خودمون هم مینویسیم.کاش جمع نبندیم و هکه رو با ی چوب نزنبم.

    • بدون نام

      چه خبره آخه؟؟؟؟ چرا گیر دادین به بچه ها ...

    • بدون نام

      امان ازحیوان نر دوپا

      پاسخ ها

      • لیلا

        چقدر توهین آمیز.همه پدر و برادر و شوهر دارن.تو کامنت نوشتنمئن دقت کنیم.

    • بدون نام

      این همون موضوعی بود که تکذیب شده بود پس چرا دستگیر شد؟! واقعا که تا کی میخواین دروغ بگین مردم به تنگ اومدن از این همه خبر تعرض و تجاوز اونم به کودکان

    • بدون نام

      مگه حتما باید تجاوز بشه تا جرم به حساب بیاد؟لمس حتی یه ذره بدن دیگری هم تجاوزه وآثارش تا اخر عمر با بچه بیچاره میمونه واز ناخوداگاهش پاک نمیشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج