adexo3
۶۱۹۷۰
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

«رحمانی فضلی» کیست؟

دیروز عبدالرضا رحمانی فضلی از سوی دکتر حسن روحانی، رییس‌جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی کشور دولت یازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

خبرگزاری ایسنا: دیروز عبدالرضا رحمانی فضلی از سوی دکتر حسن روحانی، رییس‌جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی کشور دولت یازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

رحمان فضلی ۵۶ ساله از سال ۸۷ تاکنون ریاست کل دیوان محاسبات کشور را برعهده داشته است.

«رحمانی فضلی» کیست؟

وی که دارای دکترای جغرافیا از دانشگاه تربیت مدرس است و از افراد نزدیک به علی لاریجانی نیز محسوب می‌شود، به نحوی که با وی در سازمان صداوسیما و شورای عالی امنیت همکاری‌هایی داشته است.

از دیگر سوابق وی می‌توان به معاون آموزش و پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیروان، قائم مقامی صداوسیما، معاون برنامه‌ریزی، امور مجلس و استان‌ها و معاون سیاسی سازمان صداوسیما، رییس دوره نهم ستاد انتخابات ریاست جمهوری سازمان صداوسیما و ریاست شورای اطلاع‌رسانی وزارت کشور حضور در شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كارمند وزارت كشور

      انشاءالله مبارك باشد.

    • بدون نام

      آقای روحانی به شما هشدار میدهیم که ما به امید وزیر کشور و استانداران اصلاح طلب به شما رای داده ایم و بس. همانطور که مردم در شعارهای انتخاباتی خود گفته اند:
      سلام بر عارف درود بر روحانی . سلام بر خاتمی درود بر هاشمی

    • سالار

      فکر کنم آقای روحانی شما هم کاری نمی کنید راحت کابینه را از اصول گراها پر کنید اصلاح طلب ها هم به حاشیه. اشتباه نکنید که آقای عارف انسانیت و ایثار خود را نشان داد و با فداکاری ایشان و پدر معنوی اصلاح طلبان شیخ خندان شما رییس جمهور شدین

    • محمد

      متاسفم آقاي روحاني يك اصولگرا آنهم براي وزارت كشور؟ قحط الرجال بود مگه يونسي يا انصاري چه ايرادي داشتن؟ رحماني فضلي زماني كه معاون لاريجاني بود تو صدا و سيما بيشترين ضريبه رو به دولت خاتمي و مجلس ششم زد حالا چشمم روشن روحاني اي كه از نردبان اصلاح طلبان بالا رفت اينطور نمك دون ميشكنه! كاش عارف كنار نميكشيد كاش...

    • بدون نام

      رحمانی فضلی آدم کاربلدیه با این که اصولگراست ولی خیلی به پرو پای محمود(ع) میپچید مطمئنا اگه بیاد جلوی دزدی های خانواده هاشمی رو میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج