اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۰۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ترامپ، هر ۴ روز یکبار گلف‌ بازی کرده است

براساس گزارش‌ها، رئیس‌جمهور آمریکا از زمان روی کارآمدنش هر چهار روز یک بار به بازی گلف پرداخته و این امر سبب شده تا اتهامات جدیدی علیه این رئیس‌جمهور دال بر اینکه زمان زیادی را صرف اوقات فراغت می‌کند، وارد شود.

خبرگزاری ایسنا: براساس گزارش‌ها، رئیس‌جمهور آمریکا از زمان روی کارآمدنش هر چهار روز یک بار به بازی گلف پرداخته و این امر سبب شده تا اتهامات جدیدی علیه این رئیس‌جمهور دال بر اینکه زمان زیادی را صرف اوقات فراغت می‌کند، وارد شود.

این اتهامات پس از آن مطرح شد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم گرفت به جای شرکت در یک رویداد خیریه برای جمع آوری پول برای افرادی که تحت تاثیر طوفان‌های ماریا، ایرما و هاروی قرار گرفته‌اند، در یکی از زمین‌های گلفش بماند.

این در حالی است که باراک اوباما، ‌جورج بوش پسر، جورج بوش پدر، بیل کلینتون و جیمی کارتر، روسای جمهور سابق آمریکا که در قید حیات هستند همگی در این مراسم خیریه شرکت داشتند.

ترامپ تعطیلات آخر هفته خود را در زمین گلفش در ویرجینیا سپری کرد و یک پیام ویدئویی را برای این رویداد خیریه در تگزاس ارسال کرد.

براساس گزارشات از ژانویه سال جاری میلادی که ترامپ وارد کاخ سفید شده این هفتاد و پنجمین حضورش در یکی از زمین‌های گلفش است. به طور میانگین ترامپ در طی ۲۷۵ روزی که رئیس‌جمهور آمریکا بوده از هر چهار روز یک روز را به بازی گلف پرداخته است.

براساس گزارشات، ترامپ از باراک اوباما انتقاد کرده که زمان زیادی را صرف امور کاری کرده اما در حال حاضر خودش به خاطر آنکه زمان زیادی را صرف بازی گلف می‌کند، مورد انتقاد قرار گرفته است.

براساس گزارشات به دست آمده، سرویس مخفی آمریکا دست‌کم ۱۳۷ هزار و ۵۰۵ دلار برای اجاره زمین‌های گلف با هدف حفاظت از رئیس‌جمهور در کلوب‌های خصوصی‌اش هزینه می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جوان قدیم

      میخواستی چیکار کنه زنبیل قرمزه رو ورداره بره تو میدون میوه وتربار. بابا ولش کنین این بنده خدارو نمیدونی این پست چقدر خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج