۶۲۱۳۶۶
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

البرز یک هتل پنج ستاره ندارد

استاندار البرز با اشاره به اینکه در البرز حتی یک هتل پنج ستاره هم وجود ندارد، افزود: باید اول زمینه و بستر جذب گردشگر را ایجاد کنیم، بعد به دنبال شکوفایی پتانسیل‌ها باشیم و به همین منظور نیز کمیته گردشگری استان را تشکیل خواهیم داد.

خبرگزاری ایسنا: استاندار البرز با اشاره به اینکه در البرز حتی یک هتل پنج ستاره هم وجود ندارد، افزود: باید اول زمینه و بستر جذب گردشگر را ایجاد کنیم، بعد به دنبال شکوفایی پتانسیل‌ها باشیم و به همین منظور نیز کمیته گردشگری استان را تشکیل خواهیم داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی در جلسه کارگروه اشتغال استان البرز که امروز پنجشنبه چهارم آبان برگزار شد، با اشاره به اینکه شورای ویژه بانک‌های استان تشکیل می‌شود، افزود: در این کارگروه با مدیران کم‌کار بانک‌ها اتمام حجت خواهم کرد.

کمیته آب استان تنگناهای صنعت را احصا کند

وی در رابطه با دغدغه کمبود منابع آبی صنایع نیز گفت: کمیته آب تنگناهای صنایع را برای رونق تولید و افزایش سهم اشتغال احصا و اعلام کند تا مشکلات این بخش نیز برطرف شود.

استاندار البرز به صورت مجزا سهم هر بانک را در تخصیص تسهیلات بانکی مشاغل خانگی مشخص کرد و گفت: بنا داریم سهم بانک‌ها را در این سرفصل بالاتر از صد در صد بگیریم. باید سهم بانکی هر شهرستان برای جذب در دستگاه‌های مختلف اعم از کمیته امداد، بهزیستی و... به فرمانداران هم ابلاغ شود. تعللی در اجرای ابلاغ‌ها و تکالیف مشخص شده صورت نگیرد.

استاندار البرز ادامه داد: رقم تعهدی بانک‌ها در این جلسه توسط دبیرخانه ثبت شود تا در نشست آتی فرایند عمل، میزان رشد و موانع نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

رئیس کارگروه اشتغال استان با تاکید بر اینکه ارتباط مدیران برای رفع موانع شغلی نباید به جلسات کارگروهی محدود شود، گفت: تلاش مدیران با مشارکت و همکاری در خارج از جلسات کاری است که می‌تواند خروجی مثبتی برای ایجاد شغل داشته باشد.

استاندار البرز در ادامه بیان کرد: ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری در این استان وجود دارد و برنامه وسیعی در استان ویژه این بخش داریم.

نجفی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی فرصت جدیدی را برای کشور فراهم کرده است، گفت: در این رقابت همه استان‌ها حضور دارند و هر استانی که بیشتر تلاش کند سهم بیشتری را برای اشتغال جذب خواهد کرد. سهم استان البرز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان هزار و ۷۰ میلیارد تومان است و سهم اشتغال فراگیر نیز ۸۲۳ میلیارد تومان می‌باشد.

نرخ بیکاری استان در سه ماهه اول بهار قابل قبول نیست

استاندار البرز ادامه داد: با روندی که دنبال می‌شود همه امیدوار هستند تحرک جدیدی در حوزه اشتغال استان صورت گیرد.

نجفی با بیان اینکه تا کنون اقدامات در این بخش رضایت‌بخش نبوده است، گفت: در بخش اشتغال خانگی، سهم بانک‌های ملت و تجارت ۲۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه نرخ بیکاری استان در سه ماهه اول بهار قابل قبول نبوده است و با اصلاحاتی به۱۳.۸ درصد رسیده است، گفت: با وجود این امر هنوز البرز جزو ۵ استان در رتبه بیکاری کشور است. این درحالی است که پتانسیل‌های خوبی در صنعت، گردشگری و خدمات وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ***** اینم پنج ستاره مگه خیلی سخته؟

    • بدون نام

      البرز هتل برا چیشه؟ جاده چالوسو بزرگتر کنن ممنونشون میشیم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج