اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۱۴۰۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تسریع روند حل مشکل سپرده گذاران کاسپین

‎نخستین جلسه کمیته نظارت بر ارزیابی اموال تعاونی فرشتگان به منظور نظارت بر ارزیابی منصفانه دارایی‌ها و تسریع در فرآیند انتقال آنها به موسسه اعتباری کاسپین برای تسریع در پرداخت سپرده‌های سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: نخستین جلسه کمیته نظارت بر ارزیابی اموال تعاونی فرشتگان به منظور نظارت بر ارزیابی منصفانه دارایی‌ها و تسریع در فرآیند انتقال آنها به موسسه اعتباری کاسپین برای تسریع در پرداخت سپرده‌های سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان برگزار شد.

در این جلسه حساسیت خاص قیمت‌گذاری منصفانه دارایی های تعاونی منحله فرشتگان تشریح و بر احقاق حداکثری حقوق سپرده‌گذاران تاکید شد.

همچنین مقرر شد کمیته نظارت پس از ارائه گزارش هیات تصفیه درخصوص قیمت املاک، مراتب را بررسی و نتیجه را برای حصول توافق و اجرا به هیات تصفیه تعاونی منحله فرشتگان و هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین ابلاغ کند تا تعیین تکلیف سپرده گذاران با سرعت بیشتری صورت گیرد.

این جلسه بنا به درخواست رئیس قوه قضائیه و با حضور سرپرست دادسرای رسیدگی به جرایم پولی و بانکی، تابش عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار، معاون نظارتی بانک مرکزی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره موسسه اعتباری کاسپین، اعضای هیئت تصفیه تعاونی منحله فرشتگان و تعدادی از سپرده گذاران این تعاونی برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من تعجبم یک نمکی رو تو کوچه سریع جمعش می کنند چطوری یک موسسه به این راحتی پول مردم را نمی دهد مگر بانک مرکزی نظارت نداشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج