adexo3
۶۲۲۱۳۸
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

تعداد فوت شدگان بر اثر اعتیاد در کشور

سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد:از ابتدای فروردین تا پایان سهریور ماه امسال یکهزار و ۵۲۷ نفر بر اثر اعتیاد در کشور جان خود را از دست دادند، این شمار کشته شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۱۳۹۵)یکهزار و ۶۰۴ نفر بود، ۴.۸ درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا: سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد:از ابتدای فروردین تا پایان سهریور ماه امسال یکهزار و ۵۲۷ نفر بر اثر اعتیاد در کشور جان خود را از دست دادند، این شمار کشته شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۱۳۹۵)یکهزار و ۶۰۴ نفر بود، ۴.۸ درصد کاهش یافته است.

در ۶ ماهه نخست سال جاری از کل تلفات اعتیاد در کشور یکهزار و ۳۶۱ نفر مرد و ۱۶۶ نفر زن بودند. این در حالی است که آمار مردان فوت شده بر اثر اعتیاد در نیمه نخست سال گذشته یکهزار و ۴۵۱ و تعداد زنان ۱۵۳ نفر بود.
تعداد فوت شدگان بر اثر اعتیاد در کشور
در این مدت استان‌های تهران با 349، فارس با 179 و اصفهان با 101 فوتی بیشترین و استان های خراسان جنوبی با 8، مازندران و ایلام هر کدام با 9 و گلستان، سمنان و بوشهر هر کدام با 12 فوتی کمترین آمار تلفات اعتیاد را داشته اند.
بر اساس این گزارش، در نیمه نخست امسال از کل تلفات اعتیاد یکهزار و 337 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر و 190 نفر بر اثر مصرف مواد محرک جان خود را از دست داده اند.
همچنین در این مدت بیشترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد مخدر با 290 فوتی در مرداد ماه و کمترین آن با 205 فوتی در فروردین ماه ثبت شده است.

این گزارش می افزاید : آمار تلفات اعتیاد در شهریور ماه برابر با 252 فوتی بوده است که 221 نفر از آنان مرد و 31 نفر زن بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کشته شدگان دراثر مواد الوده جان خودراازدست داده اند

    • بدون نام

      ازفقروبیکاری میرن دنبال احتیاط

    • ایرانی

      موادش قاطی داشته منتظر افزایش هم باشید

    • سامی

      این امار نصف هم نیس!کاهش داشته؟؟حداقل۳۰درصد افزایش داشته

    • مهدیه

      سلام
      اگه هنوز اعلام کردن یک عدد براتون مشکل سازه همون خبر رو بازتاب ندین بهتره.آخه عدد رو اینجوری اعلام میکنن :یکهزار و 337 نفر
      به نظرم بد نبود آمار خودکشی، مهاجرت رو هم کنار این رغما میاوردین تا معلوم میشد چند درصد مردم کشورم و علی الخصوص جوان ها حاضرن زندگی کنند در کشوری که نه تفریحی هست و نه کاری. پس خودکشی یا معتاد شدن راه حل های به ظاهر ساده ای برای فراموشی بدبختیات

    • بدون نام

      همش بخاطر فقره

    • مهدی گلپا

      ننوشتن ب اٺر سو ء مصرف مواد مردن یا براٺر آلوده بودن مواد تا حالا دولت مردان فکری بخاطر مردن آلوده بودن مواد مخدره و استاندار نبودن تا حالا چن نفر ناخواسته جان خود را از دست دادند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج