adexo3
۶۲۲۶۲۵
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

مردم تهران ۲۰ میلیارد تومان صدقه دادند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان تهران گزارشی از صدقه پرداختی مردم نیکوکار این استان در شش‌ماهه نخست سال ۹۶ ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان تهران گزارشی از صدقه پرداختی مردم نیکوکار این استان در شش‌ماهه نخست سال ۹۶ ارائه کرد.

محمدهادی سیف، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: کمیته امداد با مشارکت مردم در طرح‌های این نهاد از قبیل صدقه، اکرام ایتام و محسنین و سایر طرح‌ها در کنار ترویج و توسعه انفاق، احسان و نیکوکاری به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت عموم مردم و خیران برای فقرزدایی و توانمندسازی نیازمندان در جامعه است.

وی بابیان اینکه اعلام گزارش عملکرد و شفاف‌سازی مهم‌ترین عامل برای اعتمادسازی است افزود: یکی از عوامل افزایش مشارکت عمومی که منجر به ریشه‌کنی فقر و توانمندسازی بیشتر خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان می‌شود اعتمادسازی است.

سیف بابیان اینکه ۶۷۰ هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع‌شده است، گفت: مردم نیکوکار استان تهران در شش‌ماهه نخست سال جاری ۲۰میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند که ۱۳ درصد کل صدقه پرداختی در کشور است.

وی عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده مردم برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های محرومان در سرفصل‌های مختلف ازجمله تأمین مسکن، هزینه‌های درمانی، اشتغال، تحصیل، تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند هزینه می‌شود.

سیف با تقدیر از کمک مردم و خیران به نیازمندان، افزود: حدود ۶۰۰ هزار خانوار در استان، مشترک صندوق صدقات کوچک کمیته امداد هستند که با صدقات خود بخش بزرگی از مشکلات نیازمندان را برطرف می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اعلام اینکه کمیته امداد در ارائه و دریافت خدمات از روش‌ها و فناوری‌های نوین و جدید استفاده می‌کند، ادامه داد: عموم مردم برای افزایش ضریب امنیت و سرعت در خدمت‌رسانی جهت پرداخت صدقه می‌توانند از کد الکترونیکی USSD و شماره‌گیری # ۰۲۱*۸۸۷۷* و سامانه تلفن گویای ۷۳۵۵ استفاده کنند.

وی یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار سکه و یا مراجعه به سایت کمیته امداد در طرح‌های کمیته امداد مشارکت داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      خوبه ما که کارتن خواب و فقیر نداریم زود پولارو بفرستید به کشورهای دوست و همسایه . یه مقدارم جیب آقازادهها رو پر کنید استخرپارتی و ماشین هاشونو عوض کنن . بازم خدارو شکر که ما فقیر نداریم .

    • بدون نام

      این همه پول رو چیکارش میکنید مگه خودمون فقیر نداریم ...

    • بدون نام

      دست مردم درد نکنه.اما این همه پول يک استان از سی و یک استان اگر درست دست فقرا برسه دیگه گرسنه و فقير و کارتن خواب و گدا نخواهیم داشت. اما افسوس...

    • بدون نام

      6 ماه 20 میلیارد یعنی یک سال بیش از 40 میلیارد . اگه حداقل برای 10 سال حساب کنید. باید تا امروز فقیری تو ایران نبود. اما . . .

    • بدون نام

      من ک هیچ کمکی نمیکنم چون بم کمک نمیکنن

    • بدون نام

      درعرض 6ماه20میلیاردتومان!!!!!واقعااین پولاکجامیره؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خدا بده برکت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج