۶۲۲۸۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منتفی شدن حضور آنا نعمتی در فیلم جیرانی

جیرانی در تایلند به دنبال سرمایه گذار می گردد!

چندی پیش خبری درباره آغاز پیش تولید فیلم جدید فریدون جیرانی در برخی از رسانه ها انتشار یافت که خبرنگار بانی فیلم مطلع شد با منتفی شدن حضور یک بازیگر، کل این پروژه متوقف شده است.

بانی فیلم: چندی پیش خبری درباره آغاز پیش تولید فیلم جدید فریدون جیرانی در برخی از رسانه ها انتشار یافت که خبرنگار بانی فیلم مطلع شد با منتفی شدن حضور یک بازیگر، کل این پروژه متوقف شده است.
پیش تولید فیلم جدید فریدون جیرانی چندی پیش آغاز شده بود و این کارگردان قصد داشت این فیلم را در صورت تأمین بودجه بزودی مقابل دوربین ببرد.
براساس شنیده های خبرنگار بانی فیلم، جیرانی پس از کناره گیری یکی از سرمایه گذاران این فیلم که قرار بود ۵۰ درصد هزینه پروژه را تأمین مالی کند، در حال حاضر و برای فراهم آوردن بودجه این فیلم، به تایلند نیز سفر کرده تا بتواند سرمایه اولیه برای تولید فیلم جدید خود را تأمین کند.
از آنا نعمتی به عنوان یکی گزینه های اصلی بازیگران این فیلم نام برده می شد که گویا حضور این بازیگر به طور کامل در ساخته جدید جیرانی منتفی شده است.
با این حال کارگردان فیلم سینمایی «خواب زده ها» گویا دست از تلاش برنداشته و با همراهی یکی از کسانی که سابقه اقامت در تایلند را داشته به این کشور سفر کرده تا شاید بتواند با رایزنی سرمایه گذارانی را برای حضور در فیلم جدید خود متقاعد کند.
جیرانی در حال حاضر فیلم سینمایی «خفگی» را روی پرده سینماها دارد که با سر و صدای فراوان و هزینه زیاد، توانسته رقم فروش خود را از مرز یک میلیارد تومان بگذراند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج