۶۲۳۱۲۱
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

موتور سیکلت مفهومی یاماها، محصولی انقلابی

یاماها در نمایشگاه خودرو توکیو ۲۰۱۷ چند محصول دارای طراحی‌ نه چندان جالب معرفی کرد. اما یکی از محصولات آن به اندازه‌ای هیجان‌انگیز و شگفت‌آور بود که سبب شد سایر محصولاتش را از یاد ببریم. موتور سیکلت نیکن طراحی متفاوتی داشته و در جلوی آن دو چرخ دیده می‌شود!

وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: موتور سیکلت مفهومی یاماها ایده‌ای بسیار خلاقانه‌ است. موتور سیکلت جدید یاماها دارای سه چرخ بوده و طراحی منحصربه‌فردی دارد. نام این محصول نیکن (Niken) است.
موتور سیکلت مفهومی یاماها، محصولی انقلابی

یاماها در نمایشگاه خودرو توکیو ۲۰۱۷ چند محصول دارای طراحی‌ نه چندان جالب معرفی کرد. اما یکی از محصولات آن به اندازه‌ای هیجان‌انگیز و شگفت‌آور بود که سبب شد سایر محصولاتش را از یاد ببریم. موتور سیکلت نیکن طراحی متفاوتی داشته و در جلوی آن دو چرخ دیده می‌شود! ساخت سه چرخه ایده‌ جدیدی نیست. اگرچه پیش از این نیز محصولات تقریبا مشابهی را از چند شرکت دیده بودیم، اما این نخستین مرتبه‌ای است که یک شرکت بسیار مهم در دنیای موتور سیکلت همچون یاماها، اقدام به ارائه چنین طرح مفهومی کرده است.

موتور سیکلت مفهومی یاماها، محصولی انقلابی

با این موتور سیکلت می‌توان با سرعت هر چه بیشتر از جاده‌ها لذت برد. موتور سیکلت مفهومی یاماها مجهز به یک موتور ۳ سیلندر دارای مایع خنک‌کننده بوده و چرخ‌های آن ۳۸ سانتی‌متری است. در ویدیویی که یاماها از طرح مفهومی خود منتشر کرده است، شاهد تسلط محض فرد موتورسوار بر جاده حین حرکت هستیم. امیدواریم این موتور سیکلت یاماها در دنیای واقعی نیز تا این اندازه حیرت‌آور باشد.

ایده این محصول، افزایش توانایی انجام حرکات مارپیچ حتی در جاده‌های کوهستانی، به لطف استفاده از دو چرخ در جلوی وسیله است. خطرناک‌ترین تهدید برای یک موتورسوار، لیز خوردن به دلیل عدم تعادل کافی ناشی از حرکت بر روی دو چرخ است. حال با استفاده از سه چرخ، این خطر به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند.

موتور سیکلت مفهومی یاماها، محصولی انقلابی

متاسفانه هنوز تصمیم یاماها برای تبدیل کردن این ایده به محصولی تجاری در آینده‌ای نزدیک مشخص نیست. در نمایشگاه موتور سیکلت شهر میلان که ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد، اطلاعات بیشتری درباره یاماها نیکن به دست می‌آوریم.

در هر صورت به نظر می‌رسد این شرکت قدیمی ژاپنی، به استفاده از سه چرخ در محصولات خود حس خوبی پیدا کرده است. یاماها در نمایشگاه خودرو توکیو ۲۰۱۷ یک اسکوتر برقی با نام ترای‌تاون (Tritown) نیز معرفی کرد که همانند نیکن دارای سه چرخ است.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
موتور سیکلت مفهومی یاماها، محصولی انقلابی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاشق ژاپنم..دمش گرم

    • بدون نام

      دمشون گرم گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج