اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۳۲۲
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد مجری معروف از «جشن رمضان»تلویزیون

محمود شهریاری که بیش از یک دهه در کنار کاظم احمدزاده برنامه جشن رمضان را اجرا می‌کرد، با انتقاد از جشن رمضان امسال، گفت: حیف است برنامه‌ای که پس از سال‌ها به یک مأموریتی رسیده و مخاطبان زیادی به دست آورده است را یک دفعه کمر همت ببندند و نابودش کنند.

خبرگزاری ایسنا: محمود شهریاری که بیش از یک دهه در کنار کاظم احمدزاده برنامه جشن رمضان را اجرا می‌کرد، با انتقاد از جشن رمضان امسال، گفت: حیف است برنامه‌ای که پس از سال‌ها به یک مأموریتی رسیده و مخاطبان زیادی به دست آورده است را یک دفعه کمر همت ببندند و نابودش کنند.

این مجری تلویزیون که مدتی است با گروه «فیتیله» همکاری می‌کند، خاطرنشان کرد: من برنامه‌ی جشن رمضان امسال را خیلی دنبال نکردم ولی باید بگویم نسبت به برنامه امسال انتقاد دارم؛ چرا که بسیار ضعیف بود. حتی تماشاچی حاضر نمی‌شد برود و در آنجا برنامه را زنده ببیند، وای به حال اینکه پای تلویزیون بنشیند و آن را نگاه کند.

انتقاد مجری معروف از «جشن رمضان»تلویزیون

وی توضیح داد: به نظرم مدیران شبکه باید یک فکر جدی برای جشن رمضان کنند. یک برنامه که پس از سال‌ها به یک مأموریت رسیده و مخاطبان بی‌شماری را به دست آورده، یک دفعه کمر همت می‌بندند که نابودش کنند.

شهریاری در پایان با بیان اینکه جشن رمضان طی دو سال اخیر تنزل پیدا کرده است، تصریح کرد: حدود ۱۰، ۱۵ سال است که جشن رمضان را به همراه احمدزاده اجرا کردیم و این برنامه با اجرای من و احمدزاده متولد شد، به همین خاطر یک تعلق خاطری نسبت به آن داریم و دوست داریم همیشه در اوج باشد اما متأسفانه طی دو سال اخیر جشن رمضان تنزل پیدا کرده است و حتی جایگاه تماشاگرانش را هم از دست داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      خداییش راست میگه

    • شیوا

      کاملا با اقای شهریاری موافقم و همراهی ایشون و اقای احمد زاده را میپسندیدم امیدوارم سال بعد باز این دو مجری را کنار هم ویا در برنامه های دیگر ببینیم

    • محبوب

      راست ميگه واقعا تركيبشون فوق العاده اس اميدوارم حداقل هر دو رو سال ايده ببينم.ان شا..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج