adexo3
۶۲۳۷۵۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

نمایش «سرزمين مادری» برای نمايندگان بختياری

علی اصغر پورمحمدی با بيان اينكه اين جلسه با حضور قائم مقام رئيس سازمان، معاون سيما و جمعی از مديران ارشد رسانه ملی برگزار شد، تصريح كرد: در اين جلسه كه در فضايی بسيار صميمی برگزار شد جنبه های مختلف اين سريال به لحاظ كارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمايندگان دغدغه‌های خود را مطرح كردند.

سینماخبر: علی اصغر پورمحمدی با بيان اينكه اين جلسه با حضور قائم مقام رئيس سازمان، معاون سيما و جمعی از مديران ارشد رسانه ملی برگزار شد، تصريح كرد: در اين جلسه كه در فضايی بسيار صميمی برگزار شد جنبه های مختلف اين سريال به لحاظ كارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمايندگان دغدغه‌های خود را مطرح كردند.

مدير شبكه سه سيما تذكرات و ملاحظات نمايندگان بختياری را موثر و راهگشا خواند و افزود: قطعا رسانه ملی از اين راهنمايی‌ها و نقطه نظرات به صورت مطلوب استفاده خواهد كرد.
نمایش «سرزمين مادری» برای نمايندگان بختياری

وی تصريح كرد: سازمان صداوسيما همواره به مسائل قوميتی توجه ويژه داشته و دارد و جنبه‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

علی اصغر پورمحمدی تجليل از همه اقوام و احترام به آنان را از اهداف و سياست‌های رسانه ملی برشمرد و گفت: قطعا سازمان صداوسيما در تجليل از قوم بختياری و حفظ شان و جايگاه آن ها همچون ساير اقوام ايرانی توجه و ملاحظه داشته و دارد.

مدير شبكه سه سيما افزود: به رغم اينكه زمان پخش سريال سرزمين مادری مشخص شده بود اما به دليل برخی نگرانی‌های نمايندگان بختياری قرار شد بخش‌هايی از سريال برای اين عزيزان به نمايش درآيد تا اين نگرانی‌ها رفع شود.

پورمحمدی از بررسی جوانب مختلف فرهنگی و اجتماعی اين سريال در سطوح بالای مديريتی كشور خبر داد و گفت: بعد از بازبينی نمايندگان بختياری، زمان دقيق پخش آن اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیفه خب.بذارن پخش بشه.کلی خرج کردن بابت ش

    • وحید

      هرچی هم خرج کرده باشن بیشتر از فرهنگ چند هزار ساله ی قوم بختیاری که نیست ،آقای تبریزی اول بره یه فیلم همینطوری راجع به قوم خودش بسازه ببینیم نتیجه ش چی میشه بعد ما بختیاریا اجازه نمایش سریالشو میدیم،حالا شاید.

      پاسخ ها

      • هستی

        چقد ....بازی در میارین شماها...اه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج