۶۲۳۸۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مقام دوم «مسابقات کُر آسیا پاسفیک» برای ایران

گروه کُر «صلح نوای شهر آشوب» به رهبری محمدرضا پورمقدم مقاوم دوم «مسابقات بین‌المللی کر آسیا پاسفیک» را در سریلانکا کسب کرد.

ایلنا: گروه کُر «صلح نوای شهر آشوب» به رهبری محمدرضا پورمقدم مقاوم دوم «مسابقات بین‌المللی کر آسیا پاسفیک» را در سریلانکا کسب کرد.
مقام دوم «مسابقات کُر آسیا پاسفیک» برای ایران

علی قزانی مدیر «نوای شهر آشوب» ضمن اعلام این خبر گفت: این مسابقات زیر نظر سازمان جهانی کر در سه بخش "رقابت آزاد" ،" آسیا اقیانوسیه" و " جایزه بزرگ" برگزار شد که گروه کر «صلح نوای شهر آشوب» ۸ مهر در بخش "آسیا اقیانوسیه" توانست عنوان دوم را به دست بیاورد.

وی افزود: گروه کر «صلح» که بیش از دو سال از فعالیت‌اش می‌گذرد و طبعاَ، فراز و نشیب‌های زیادی را به خود دیده و پشت سر گذاشته، با چشم‌اندازی جهانی به موسیقی کلاسیک، به ویژه موسیقی کرال در حال حرکت است. این مجموعه بر این باور است که این ژانر، در کشور ما مهجور مانده و در شرایطی که اجرای آثار متعلق به دوره‌های کلاسیک، رمانتیک و مدرن در موسیقی کرال، چندان محلی از اِعراب ندارد، در تلاش بوده تا در بدو امر، با اجرای کرال‌هایی از این مقاطع زمانی، اقدام و رویکردی در جهت شناساندن این مهم برای تمام اقشار جامعه داشته باشد.

همچنین افزود: گروه کُرِ صلح با چالش‌هایی در این سال‌ها مواجه بوده، اما علیرغم تمامی چالش‌ها، شرایط بسیار خوبی داشته و با تکیه به توان تکنیکی بالای اعضای خود، تلاش کرد بهترین حضور خود را در این فستیوال، همچون فستیوال «رنسانس گیومری» ارائه دهد و فکر می‌کنم نماینده‌ای شایسته و درخور نام «جمهوری اسلامی ایران» که همواره پیام‌آور صلح بوده، در این مسابقات آسیایی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج