۶۲۳۸۲۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سردار جزایری: ارتش و سپاه همدل هستند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ارتش و سپاه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نشست‌های متعدد همدلی در زمینه‌های استراتژیک و تاکتیکی داشته‌اند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ارتش و سپاه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نشست‌های متعدد همدلی در زمینه‌های استراتژیک و تاکتیکی داشته‌اند.

سردار سیدمسعود جزایری با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در رابطه با وحدت سپاه و ارتش در زمینه مباحث استراتژیک و تاکتیکی، اظهار کرد: خوشبختانه از زمان پیروزی انقلاب و شکل گیری سپاه و در دوران دفاع مقدس جلساتی با عنوان نشست‌های وحدت برگزار شد. عمده مباحث این نشست‌ها در رابطه با مسائل استراتژیک و تاکتیکی راه‌های تکمیلی خودش را طی کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اخیرا هم با توجه به موضع گیری‌های خصمانه‌ای که آمریکا علیه سپاه داشت ما با امواج بی نظیر مردمی در حمایت از نهادهای انقلابی و سپاه پاسداران بودیم و همین مساله تو دهنی بزرگ ملت بصیر ایران به آمریکا بود.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: در همین راستا شاهد بودیم که از سوی برادران ارتش نیز اظهار محبت نسبت به سپاه شد و در این زمینه نشست‌های اخوت بین شان برگزار شد. از طرف سردار باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح نیز به دلیل رویکرد مجددی که در راستای هماهنگی و وحدت بخشی بین نیروهای مسلح صورت گرفت از ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان گفت: امیدواریم روز به روز همدلی و وحدت میان تمام نهادها و ملت ایران بیشتر شود و این قطعا در راستای تامین منافع ملی و امنیت کشور خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج