۶۲۴۵۹۸
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

قطعی های مکرر موبایل، جهرمی را به مجلس کشاند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت قطعی های مکرر و کیفیت نامناسب آنتن دهی تلفن همراه، به نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس پاسخ داد.

خبرگزاری مهر - معصومه بخشی پور: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت قطعی های مکرر و کیفیت نامناسب آنتن دهی تلفن همراه، به نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس پاسخ داد.
قطعی های مکرر موبایل، جهرمی را به مجلس کشاند

رمضانعلی سبحانی فرد رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی از حضور روز گذشته محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کمیسیون صنایع مجلس، پیرو سوالات نمایندگان درخصوص قطع و وصلی های مکرر تلفن همراه در حین مکالمه و عدم پوشش دهی مناسب شبکه اپراتورهای موبایل خبر داد.

وی گفت: در این جلسه موضوعات مربوط به کیفیت نامناسب و قطع و وصلی های مکرر تلفن همراه که در چند ماه اخیر افزایش پیدا کرده است و نیز کم فروشی اینترنت و رجیستری موبایل، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزیر ارتباطات به این موضوعات پاسخ داد.

سبحانی فرد با اشاره به اینکه وزیر ارتباطات نیز این موضوع را تایید کرد که کیفیت مکالمات موبایل پایین آمده است، افزود: طبق گفته وزیر ارتباطات، به اپراتورهای تلفن همراه تذکر داده شده که کیفیت شبکه خود را بالا ببرند.

رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی قطع و وصلی های مکرر موبایل را تضییع حقوق مردم عنوان کرد و گفت: در این جلسه همچنین پیشنهاد شد که زمان محاسبه نشدن هزینه قطع مکالمه در ۳ ثانیه اول برقراری تماس به ۱۰ ثانیه افزایش یابد. قرار شد این موضوع توسط وزارت ارتباطات بررسی شود و پیشنهاد آن به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات داده شود.

وی گفت: هم اکنون برخی مکالمات در ابتدای برقراری تماس، به دلیل نشنیدن صدای مخاطب قطع می شود که تاکنون برای مکالمات زیر ۳ ثانیه، هزینه ای دریافت نمی شد اما پیشنهاد شد که این زمان، به ۱۰ ثانیه افزایش یابد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: موضوع کم فروشی اینترنت و عدم شفافیت در خرید بسته های اینترنتی از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود که مقرر شد برای فروش بسته های اینترنت، ظرف یک ماه آینده مکانیزم شفاف سازی صورت گیرد تا مشخص شود هر یک از اپراتورها به چه شیوه ای بسته های اینترنتی را تعریف و محاسبه می کنند.

سبحانی فرد افزود: درخصوص رجیستری گوشی موبایل نیز، وزیر ارتباطات گزارشی از وضعیت انجام شده، داد و مقرر شد گزارش جامع تری از این پروژه به مجلس ارائه شود.

وی تاکید کرد: وزارت ارتباطات باید تا یک ماه آینده، گزارشی در مورد موضوعات مطرح شده و روند رفع مشکلات اعلام شده در این جلسه، به کمیته ارتباطات مجلس ارائه دهد.

اوایل این هفته، وزیر ارتباطات از راه اندازی سامانه شکایت از عدم پوشش دهی مناسب تلفن همراه خبر داد و با تایید مشکلات کیفیتی موبایل در برخی از استان ها و مناطق کشور گفت: به زودی سامانه ای راه اندازی خواهیم کرد که کاربران بتوانند از طریق پیامک و اپلیکیشن شکایت از عدم کیفیت خدمات تلفن همراه خود را گزارش کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین همراه آخر ............خدا لعنتشون کنه

    • علیرضا

      ایشون دارن زیر ساختها را بهبود میبخشند تا مکالمات مردم را راحت تر شنود فرمایند.

    • بدون نام

      این تازه اولشه !
      منتظر باشید چه گل و بلبلی در صنعت ارتباطات کشور نمایان میشه!
      وزیر جان واسه شنود و کنترل استخدامی نمیزنید؟

    • کیانا سراج

      من که تو تهران هستم و هیچ وقت با موبایلم مشکلی نداشتم .
      خدا خیرشون بده رایتلو که هم ارزون از همه سرویس میده و بدون قطعی هستش . ایشا الله اپراتور های دیگه هم یک فکری به حال مشتریانشون بکنن

    • عباس

      با سلام
      بعضی از سیم کارتها مشکل دارن اما من روی سرویس دیتا و مکالمه رایتل هیچ مشکلی نداشتم.
      انصافا اپراتور خوبی نشون داده

    • عرشیا

      البته ایراداتی هست , اپراتور آخر رو هستم ولی داریم اپراتورهایی که سرویس مناسبتری میدن حداقل در حوزه دیتا و قطعی ندارن مثلا رایتل ، انصافا سرویس دهی خوبی داره و رشد خوبی داشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج