adexo3
۶۲۴۷۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پوتین: شرایط در سوریه به خوبی پیش می رود

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه شرایط در سوریه در خصوص مبارزه با تروریست به خوبی پیش می رود، گفت: این موضوع نیز در نشست آستانه مورد بررسی قرار گرفت و بسیار مفید بود.

خبرگزاری مهر: ولادیمیر پوتین در نشست مطبوعاتی مشترک روسای جمهور سه کشور ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان گفت: چنین دیدارهایی که از صمیم قلب انجام می گیرد به نتایج مفیدی منتج می‌شود؛ ما در این دیدار مسائل مهمی را از جمله ثبات، مبارزه با جرم و جنایت و مباحث اقتصادی را مورد بررسی قرار دادیم.

رئیس جمهور روسیه ادامه داد: مراحل آزمایش کریدور شمال - جنوب انجام شده و در این راستا تعدادی کانتینر از کشور هند و از مسیر ایران به روسیه اعزام شد و از کشور ما نیز مسیر خود را ادامه داد که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بود.

وی با تاکید بر اینکه ما همکاری های خوبی در زمینه تولید گاز داریم، از آمادگی روسیه برای انتقال گاز این کشور به شمال ایران از طریق جمهوری آذربایجان خبر داد و ادامه داد: همچنین در زمینه های فرهنگی، پزشکی، ارتباط بین مناطق و استانهای کشورها آمادگی همکاری وجود دارد.

پوتین افزود: هر سه کشور ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان در حاشیه دریای خزر قرار دارند و امیدواریم در آینده نزدیک توافقات ما در خصوص رژیم حقوقی دریای خزر نهایی شود.

رئیس جمهور روسیه تصریح کرد: با رئیس جمهور روحانی نیز در خصوص مسائل دوجانبه بویژه اقتصادی از جمله انرژی و تولید ماشین های سنگین حمل و نقل مذاکراتی صورت گرفت.

وی به دیدارامروز خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز با رهبر ایران نیز دیدار داشتم که دیدار بسیار مفید و با محتوایی بود. در این دیدار در خصوص مسائل هسته ای ایران و همچنین مسائل سوریه مذاکراتی صورت گرفت.

پوتین با بیان اینکه شرایط در سوریه در خصوص مبارزه با تروریست به خوبی پیش می رود، گفت: این موضوع نیز در نشست آستانه مورد بررسی قرار گرفت و بسیار مفید بود.

پوتین در پایان با تاکید بر اینکه هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی بر مشکلات فائق آید، افزود: بنابراین به همکاری شرکای ایرانی و همچنین سایر شرکای خود نیاز داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج