۶۲۵۴۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نتفلیکس، ساخت «خانه پوشالی» را متوقف کرد

شبکه نتفلیکس در راستای موارد غیر اخلاقی پیش آمده برای کوین اسپیسی، خبر از توقف پروسه ساخت فصل ششم و نهایی سریال House of Cards داد.

گیمفا: شبکه نتفلیکس در راستای موارد غیر اخلاقی پیش آمده برای کوین اسپیسی، خبر از توقف پروسه ساخت فصل ششم و نهایی سریال House of Cards داد.

دو روز پیش بود که شبکه نت فلیکس و کمپانی MRC به‌عنوان سازندگان سریال درام House of cards، از پایان این سریال پس از به پایان رسیدن فصل ششم آن خبر دادند. حال اخباری مبنی بر توقف تولید فصل پایانی این سریال منتشر شده است. تمامی این اخبار در راستای اتهامات رفتار غیر اخلاقی است که آنتونی رپ، بازیگر سریال Star Trek: Discovery به کوین اسپیسی، بازیگر اصلی سریال House of Cards وارد کرده است.

ساخت فصل ششم سریال خانه پوشالی تا مدت کمی پس از انتشار این خبر ادامه داشت، اما سازندگان سریال پس از برگزاری یک قرار ملاقات تصمیم به لغو ساخت این سریال گرفتند. اکنون نیز سازندگان اعلام کردند که به خاطر اتهام وارد شده به کوین اسپیسی «عمیقا مضطرب‌» هستند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازندگان سریال House of Cards طی بیانیه‌ای چنین اعلام کردند:

شبکه نت‌فلیکس و کمپانی MRC تصمیم به توقف ساخت فصل ششم سریال خانه پوشالی گرفته‌اند. ما برای اینکه بتوانیم شرایط کنونی را بررسی کنیم و هرگونه نگرانی تیم تهیه و بازیگران سریال را در این رابطه رفع کنیم، به زمان نیاز داریم. به همین دلیل ساخت فصل ششم سریال خانه پوشالی تا اطلاع بعدی متوقف خواهد شد.

با توجه به اینکه هیچ زمان مشخصی برای این توقف ساخت اعلام نشده است، می‌توان فهمید که پخش فصل نهایی سریال نیز با تاخیر مواجه خواهد شد.

پخش موفقیت‌آمیز سریال House of Cards در سال ۲۰۱۳ باعث شد تا شبکه نت‌فلیکس تصمیم به ساخت مجموعه‌های اورجینال دیگری مانند Orange Is the New Black ،Glow Is The Delightful و Stranger Things بگیرد و به مرور زمان تعداد سریال‌های اورجینالش افزایش پیدا کند. سریال خانه پوشالی بر اساس یک مینی سریال با همین نام، ساخته‌ی شبکه BBC ساخته شده است. از بازیگران دیگر خانه پوشالی می‌توان به رابین رایت، مایکل کلی و جین آتکینسون اشاره کرد. بازیگرانی چون کیت مارا، کوری استول و ماهرشالا علی در این سریال حضور داشته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج