۶۲۵۵۱۶
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

روایت زن فرانسوی از ازدواج با ۴ داعشی

مارگو می‌گوید: «من برای ازدواج هایم متاسفم. دوست داشتم زندگی آرامی داشته باشم با یک نفر ازدواج کنم و بچه‌هایم از یک شوهر باشند.»

خبرگزاری تسنیم: به نقل از یورونیوز، مارگو زن ۲۷ ساله اهل نانت فرانسه که دارای سه فرزند (۶ساله، ۳ساله و ۵ماهه) است و در رقه، مقر خلیفه خودخوانده داعش دستگیر شده بدنبال بازگشت به فرانسه است.

مارگو در جریان آزادسازی رقه توسط نیروهای کرد سوریه دستگیر شد و اکنون در شمال سوریه نگهداری می شود.

او در مصاحبه ای با خبرنگار شبکه دو فرانسه می گوید:‌«من زمان زیادی در رقه محبوس بودم. چرا که یک زن تنها از نظر نیروهای داعش باید محبوس در محلی که به چنین زنانی اختصاص داشت، می بود.»

مارگو در چهار سال حضورش در میان نیروهای داعش با تروریست فرانسوی در سوریه ازدواج کرده است که سه نفر از آنها در جنگ کشته شده اند.

مارگو می گوید: «من برای ازدواج هایم متاسفم. دوست داشتم زندگی آرامی داشته باشم با یک نفر ازدواج کنم و بچه هایم از یک شوهر باشند. دوست داشتم در کشوری مسلمان در آرامش زندگی کنم.»

مارگو اگر در سوریه بماند با خطر محکومیت به مرگ روبروست.

او می گوید که یکبار تلاش کرده از دست نیروهای داعش فرار کند اما شرایط بسیار خطرناک بوده است. او می افزاید: «در واقع داعش بروی کسی که بخواهد فرار کند شلیک می کرد. اگر در بین زنانی که بودم، کسی می گفت می خواهد فرار کند او را لو می دادند و دستگیر می شد.»

مارگو آماده است که در صورت بازگشت به فرانسه به زندان برود. خواسته او از رئیس جمهوری فرانسه اینست که اجازه دهد فرزندانش به فرانسه بازگردند.

با این حال مارگو می گوید: «می دانید که من حتی نام رئیس جمهوری کنونی فرانسه را نمی دانم. وقتی در رقه محبوس بودم اولاند رئیس جمهوری بود و از آن به بعد به اخبار دسترسی نداشته ام.»

برخی از عناصر فرانسوی که در جریان ظهور داعش در سوریه و عراق به این گروه پیوسته بودند اکنون بعد از تضعیف این گروه در پی بازگشت به فرانسه هستند.

بیش از ۲۰ خانواده فرانسوی با نوشتن نامه ای به امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه از وی خواسته اند اجازه دهد اعضای خانواده هایشان که جذب داعش شده اند اما اکنون پشیمانند به فرانسه بازگردند تا در دادگاه‌های فرانسه محاکمه شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا داعشی ان حقشونه بمیرن

    • بدون نام

      ههههههه هههههه هههه واقعا جالب است اگر برگردند درآینده چی خواهد شد وبچه های گوناگونش چی باخواهد آمد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چهارتا کم نبود حداقل با ۴۰تادیگه مشغول میشدی

    • بدون نام

      دروغ میگه اینا همگی بطور خود خواسته رفتن و به داعش پیوستن حالا میگه میخواسته فرار کنه داعش باید از ریشع نابود بشه بد و خوب هم ندارن همگی از یه قماش هستن

    • بدون نام

      حرفای یک خانم عضوداعش دروغ بود بخواسته خودش وخودش زنان ازهمه کشورها جذب نیروهای تکفیری داعش می نمود والآن احساس بی گناهی می کندمی خواستم من ازنیروهای داعش فرارکنم مصیبت شما 4 شوهرداریدومعلوم نیست این بچهه مطعلق به کدم ازاین 4 نفرهستند
      خدابدادمردم سوریه برسد ازاین تکفیریها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج