adexo3
۶۲۵۶
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

«بهاره رهنما» در انتظار مجوز ارشاد

در حال حاضر، نگارش رمانی با نام «سارا سرخ بود» را آغاز کرده‌ام که این اثر پنجمین اثری است که در حوزه داستان می‌نویسم و داستانی در ژانر جنایی است.

بهاره رهنما که در کنار فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری دست به قلم نیز دارد درباره آثاری که در دست نگارش و چاپ دارد، گفت: این روزها در کارگاه داستان‌نویسی محمدحسن شهسواری شرکت می‌کنم و معتقدم او یکی از مدرسان خوب این رشته است که پلات را می‌شناسد و در این کارگاه ایده نگارش یک رمان برایم ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر، نگارش رمانی با نام «سارا سرخ بود» را آغاز کرده‌ام که این اثر پنجمین اثری است که در حوزه داستان می‌نویسم و داستانی در ژانر جنایی است.

رهنما در توضیح بیشتر این رمان بیان کرد: در این رمان دیگر از خودم و دل‌مشغولی‌هایم فاصله گرفتم؛ در حالی که در آثار اول اینگونه بود که بیشتر به خودم و تجربیات شخصیم نزدیک بودم، ولی دیگر وقت آن رسیده که از خود نوشتن تمام شود؛ به همین دلیل در «سارا سرخ بود» داستانی را رقم می‌زنم که از خودم و تجربیاتم فاصله دارد.

نویسنده «چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس» افزود: پیش از این هم یک رمان با نام «هوای هوایی شده» نوشته‌ام که الان وقت چاپ نیست و گرچه آماده است، ولی آن را کنار گذاشته‌ام و بعداً برای انتشارش اقدام خواهم کرد.

وی درباره مجموعه داستانی که چندی پیش نوشته بود، توضیح داد: «این تابستان فراموشت می‌کنم» شامل ۷ داستان کوتاه است که راوی همه آنها زنان هستند.

رهنما با اشاره به اینکه این زن‌ها از لحاظ سنی هم نسل او محسوب می‌شوند، گفت: از این داستان‌ها دوتایشان خارج از ایران می‌گذرد. این کتاب را نشر چشمه برای دریافت مجوز به ارشاد فرستاده است.

این بازیگر در پایان تاکید کرد: چه کتاب مجوز بگیرد چه نگیرد در نظر دارم ۴ داستان آن را برای اجرای صحنه‌ای آماده کنم؛ چرا که ساختار آنها به گونه‌ای هست که بتواند به یک نمایشنامه مناسب اجرا تبدیل شود.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

«بهاره رهنما» در انتظار مجوز ارشاد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج